مسئول منطقه آیت الله دستغیب مرکز امور مساجد مشهد گفت: طی ماه جاری هشت زندانی نیازمند با کمک خیران و همکاری مساجد منطقه با محوریت مسجد امام سجاد (ع) آزاد شدند.

۸ زندانی با کمک خیران مشهدی آزاد شدند

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمدعلی محمدی گفت: امسال و در شرایطی که شیوع کرونا شرایط باعث به وجود آمدن شرایط ویژه ای در کشور شده است، در منطقه آیت الله دستغیب مساجد مشهد طرح خدمت مسجد به مسجد در حال انجام است.

وی افزود: مساجد مناطق برخوردار با جمع آوری کمک‌های گوناگون و رساندن آنها به مساجد حاشیه شهر، آنها را در یاری رساندن به مردم مناطق کمتر برخوردار کمک می‌کنند.

مسئول منطقه آیت الله دستغیب مرکز امور مساجد مشهد درباره برخی اقدامات انجام شده از زمان شیوع کرونا افزود: از ابتدای کرونا حدود ٣۵ هزار مُهر سنگی تهیه شده و در بین مساجد منطقه توزیع شده است.

وی افزود: حدود ۵٠ هزار ماسک در سطح مساجد منطقه توزیع شده و حدود ۵۰۰ بسته معیشتی هم به دست ائمه جماعت مساجد رسیده است. ضمن اینکه مساجد هم با کمک خیرین حدود ۶ هزار بسته معیشتی را بین افراد نیازمند توزیع کرده‌اند.

مسئول منطقه آیت الله دستغیب مرکز امور مساجد مشهد افزود: برخی مساجد هم اکنون در حال توزیع مواد ضدعفونی، ماسک و سایر اقلام بهداشتی هستند.

حجت الاسلام محمدی درباره برنامه‌های دهه فجر و دیگر برنامه‌های منطقه هم گفت: از روز وفات حضرت ام البنین (س) تا روز ولادت حضرت زهرا (س) در قالب طرح تکریم مادران و همسران شهدا برنامه‌هایی برای دیدار با آنها تدارک دیده شده و در حال انجام است.

وی افزود: برنامه‌های بصیرت افزایی به صورت روزانه در مساجد منطقه در حال انجام است و غبار روبی مزار شهدا و محله آرایی و فضا آرایی مساجد هم در دستور کار قرار دارد.

محمدی درباره طرح نذر هشتم هم گفت: این طرح در ماه جاری در منطقه آیت الله دستغیب انجام شد و هشت زندانی نیازمند با کمک خیران و همکاری مساجد منطقه، با محوریت مسجد امام سجاد (ع) آزاد شدند.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.