کاربران فضای مجازی برای بسته شدن کانال امیر حسین مقصودلو درپی اهانت به دو چهره ورزشی ایران، در تلگرام با یکدیگر متحد شدند.

توهین تتلو به علی انصاریان کار دستش داد/ درس عبرت کاربران به صدای ناهنجار دنیای موسیقی

قدس آنلاین: امیرحسین مقصودلو یکی از رپرها و خوانندگان زیرزمینی ایرانی بود که از سال‌ها پیش در بین نسل جوان و نوجوان شهرت یافت، اما پس از مدتی با حاشیه سازی‌های فراوان در داخل کشور، به فکر مهاجرت افتاده و به آن طرف آبی‌ها پیوست.

مقصودلو که با نام «تتلو» قطعات موسیقی خود را تولید می‌کند، اخیرا با انتشار موزیک‌های خود با محتواهای مستهجن و غیراخلاقی اذهان جوانان و نوجوانان را به چالش‌های جدی کشانده و خانواده‌ها را در زمینه تربیت فرزند با مشکل مواجه کرده است. او همچنین در تبلیغ سایت‌های شرط بندی و اخاذی از مخاطبان خود نیز ورود کرده است.

پس از اینکه مهرداد میناوند و علی انصاریان دو پیشکسوت تیم پرسپولیس به ویروس کرونا مبتلا شده و درگذشتند، مقصودلو با انتشار کلمات ناسزا در کانال تلگرامی خود، به این دو چهره معروف و طرفداران تیم پرسپولیس توهین کرد. مقصودلو دلیل فوت این دو ورزشکار مطرح را درگیر شدن طرفداران سرخپوش فوتبال کشور با خودش عنوان کرد و تیم پرسپولیس را هدف واژه های اهانت آمیز خود قرار داد.

در پی این اهانت، کاربران فضای مجازی در تلگرام با برگزاری نظرسنجی تصمیم گرفتند بایکدیگر متحد شوند و کانال مقصودلو را ریپورت کنند تا شبکه  جتماعی تلگرام، این بستر را نیز برای انتشار محتواهای مستهجن بر روی تتلو ببندد.

گفتنی است؛ این اولین بار نیست که تتلو به دیگران اهانت کرده و خودخواهانه و خوسرانه به موضوعات اطرافش نگاه می‌کند، بلکه پیش از این نیز کاربران به دلیل انتشار محتواهای غیراخلاقی، صفحه مجازی مقصودلو را با فالوورهای میلیونی ریپورت کردند؛ پس از اینکه او اقدام به ساخت صفحه جدیدی کرد باز هم صفحه‌اش بسته شد و با نام مستعار دیگری در فضای مجازی حضور یافت.

در ادامه تصویری از اتحاد کاربران در این نظرسنجی برای ریپورت کانال تلگرام تتلو را مشاهده می‌کنید:

نظرسنجی تلگرامی ها برای بستن کانال تتلو

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • . ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۱۷
    6 0
    اینطوری نیست که به هر کسی بتونی توهین کنی میناوند و انصاریان دو اسطوره بودن حق توهین به اینا و هیچکس رو نداری به جای نظر دادن بهتره خودت رو جمع کنی آقای تتلو
  • eli.67 ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۲
    0 0
    واقعاا حیف نام انسان که بر روی این فرد گذاشته شده، این فرد سالهاست که با رفتارهای زشت و حرف های مستهجن و خلاف عرف خصوصا از زمانی که به آن طرف آب پناه برده، باعث سوء رفتار جوان ها و نوجوان های کشورمان شده است، اینبار که به دو اسطورهٔ فوتبال مملکت مان مرحوم مهرداد میناوند و علی انصاریان عزیز و تمام فوتبال دوستان کشورمان توهین کرده به هیچ عنوان قابل بخشش نیست و باید و باید که تمام صفحات این فرد هنجارشکن بسته و ریپورت شود.
  • بهروز IR ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۲/۱۳
    0 0
    نظر شما *تتلو خيلى خيلى كوچكتراز اينه كه به دو اسطوره ماتوهين كرده تتلو كسى است خودفروخته .كسى كه بخاطر جاومكان ومشهورشدن خودشوفروخت ديكه حرامه آدم بخواد با چنين آدمى دهن به دهن بشه تتلو عددى نيست الكى اين بشرو بزرگش نكنيد