بجنورد- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: ۶ هزار نفر از دانش آموزان استان دسترسی به تهیه تبلت نداشتند که با پیگیری‌های انجام‌شده توانستیم ۶۰ درصد این نیاز را تأمین کنیم.

۶۰درصد دانش آموزان کم برخوردار خراسان شمالی صاحب تبلت شدند

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری خراسان شمالی احمد برادران در ششمین شورای آموزش‌وپرورش استان افزود:برای تأمین بخش دیگری از این نیاز باید از ظرفیت دستگاه‌های اجرایی، خیرین و صاحبان حرف استفاده کرد.

وی در خصوص بهره‌مندی از شبکه شاد نیز تصریح کرد: تنها تعداد اندکی از روستاهای استان به شبکه شاد متصل نیستند که با پیگیری‌های انجام‌شده با وزارت ارتباطات به‌زودی این مشکل حل خواهد شد.

 برادران خاطرنشان کرد: با توجه به نقش محوری مداری در محلات می‌توان از این ظرفیت در جهت ارتباط با کانون‌های مختلف هم استفاده کرد.

وی اظهار داشت: سند تحول بنیادین آموزش‌وپرورش مبتنی بر تحول است اما نه هر تحولی بلکه باید در این نظام تربیت، نسل آینده را بیشتر موردتوجه قرارداد.

برادران بابیان اینکه آموزش‌وپرورش یک‌نهاد مهم و تأثیرگذار است، افزود: یکی از مهم‌ترین آسیب‌های این حوزه عدم تمرکز در نظام تعلیم و تربیت است لذا با تشکیل این شوراها می‌توان بر نقش تصمیم گیران و تصمیم سازان تأکید بیشتری کرد.

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.