۲۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
کد خبر: 740355

ششمین جشنواره ملی اسباب بازی از صبح امروز ۲۸ بهمن کار خود را به صورت رسمی آغاز کرد.

ششمین جشنواره ملی اسباب بازی آغاز به کار کرد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر قدس آنلاین، این جشنواره با هدف کمک به ساماندهی و رونق صنعت اسباب‌بازی از سال ۱۳۹۴ آغاز به کار کرد و امسال با شیوع کرونا روند برپایی آن با تغییراتی مواجه شد و به نوعی ششمین دوره خود را با یک تفاوت عمده یعنی برپایی این رویداد فرهنگی به صورت مجازی و با هدف حمایت از کالای ایرانی و کمک به رونق تولید و با هدف برقراری ارتباط میان طراحان، تولیدکنندگان و سرمایه‌گذاران در حوزه اسباب‌بازی با همراهی شورای نظارت بر اسباب‌بازی کلید زده است.

برگزاری نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت اسباب‌بازی، برگزاری نشست‌ها، کارگاه‌ها و همایش علمی، انتخاب برترین اسباب‌بازی‌های ایرانی و همچنین برپایی نمایشگاه تخصصی شرکت‌های ترویج بازی و اسباب‌بازی از برنامه‌های متنوع این جشنواره است.

آدرس اینترنتی جشنواره ملی اسباب‌بازی به نشانی irantoyfestival.ir با حضور مسئولان جشنواره و کودکان و نوجوانان امروز رونمایی و از صبح امروز برای عموم مردم قابل دسترسی شد.

سایت جشنواره از طراحی مناسبی برخوردار است و سادگی و سهوت دسترسی به آن امکان استفاده همزمان خانواده‌ها، کودکان و نوجوانان را فراهم می کند.

صفحه اول این سایت در بخش «فروشگاه اسباب بازی» با یک گزینه ورود به فروشگاه امکان استفاده را فراهم کرده است و در بخش های تخصصی و ترویجی جشنواره نیز قابل بهره برداری است.

در بخش فروش این جشنواره بیش از ۱هزار و ۲۵۰ اسباب‌بازی و سرگرمی‌ از ۱۴۰ تولیدکننده داخلی با توجه به شرایط سنی و موضوع‌های مختلف ارایه شده است. در قسمت فروشگاه سایت امکاناتی همچون خرید براساس سن، خرید براساس دسته بندی، پرفروش ترین محصولات و اسباب‌ بازی ‌های برگزیده جشنواره ملی قرار داده شده و قیمت همه محصولات در زیر آنها درج شده است و خریداران می‌توانند پس از سفارش و خرید محصولات مورد نظر خود آنها را به صورت رایگان دریافت کنند.

همچنین گزینه دریافت مشاوره خرید نیز برای پاسخ به سوالات مشتریان و اخذ راهنمایی قابل استفاده است. در همین حال هم‌زمان کارشناسان حوزه اسباب‌بازی‌ها نیز به صورت رایگان به مراجعه‌کنندگان برای انتخاب و خرید بهتر مشاوره می‌دهند.

همچنین شماره‌ تماس‌ ۰۲۱۹۱۰۷۰۵۶۷ نیز برای پاسخ‌گویی به پرسش‌های مخاطبان در نظرگرفته شده است و هم‌زمان ۷ نفر می‌توانند با کارشناسان ارتباط تلفنی داشته باشند.

علاوه بر این در صورت لزوم علاقه‌مندان از طریق شبکه‌های اجتماعی واتس‌آپ با شماره‌های ۰۹۹۲۷۶۱۳۱۲۸، ۰۹۹۳۲۱۱۵۰۶۵ و ۰۹۹۳۲۱۱۵۰۸۷، اینستاگرام به نشانی instagram.com/hooyo.ir و کانال تلگرامی t.me/hooyo_admin نیز می‌توانند با دست اندرکاران این جشنواره در ارتباط باشند.

ششمین جشنواره ملی اسباب‌بازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از ۲۸ بهمن تا ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ به صورت مجازی در تارنمای irantoyfestival.ir  برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.