مجموعه ۳۴ جلدی «رهیافت» از آثار ارزشمند منتشر شده اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی طی ۱۰ سال اخیر است که در هر جلد احکام کاربردی و مسائل شرعی را مورد بررسی قرار می‌دهد.

بیان احکام کاربردی در مجموعه ۳۴ جلدی «رهیافت»

به گزارش قدس آنلاین، جواد هاشمی، مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی در راستای پاسخگویی به سوالات شرعی مردم، با همکاری اداره پاسخگویی به سوالات دینی طی ۱۰ سال گذشته ۳۴ جلد کتاب در حوزه‌های مختلف احکام، اعتقادات، روانشناسی و سیاسی تحت عنوان «رهیافت» در شمارگان ۴۰ هزار نسخه تولید و منتشر کرده است.

وی افزود: احکام اجتهاد و تقلید، ازدواج، اعتقادی و پاسخگویی دینی، اعتکاف، خمس، روزه، طلاق، عزاداری، مشاوره دینی، نماز جمعه، امام و امامت، و ... از جمله عناوین این مجموعه کتاب ها است.

هاشمی تصریح کرد: این مجموعه که توسط اداره تولیدات فرهنگی آستان قدس رضوی در قطع پالتویی تهیه و منتشر شده است، علاوه بر اطلاعات و محتوای غنی آن، پاسخی مناسب با محتوایی یکسان در اختیار استادان قرار می دهد تا از تعدد پاسخ و تشویش خاطر مراجعان و سؤال‌کنندگان جلوگیری کند.

هاشمی با بیان اینکه مخاطب این کتابها اساتید، طلاب و مبلغان دین هستند، گفت: تلخیص کتاب‌های تخصصی موجود در این حوزه و جمع‌بندی جواب‌ها و بی‌نیاز کردن استادان از رجوع به منابع پرشمار در هنگام پاسخگویی از اهداف اصلی تهیه و تنظیم مجموعه کتاب های «رهیافت» به شمار می‌ آید.

وی افزود: برای دریافت فایل کتاب های مذکور علاقمندان می توانند علاوه بر نرم افزار طاقچه، از طریق مراجعه به archive.razavi.ir این کتاب‌ها را دریافت کنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.