محمد کاظم انبار لویی با انتقاد به عدم استفاده از چهره های توانمند با ایده های روشن اقتصادی گفت: انتظار می رود دولت در شرایط اقتصادی کنونی کسانی را به عنوان مسئول انتخاب کند که علاوه بر اینکه در سن بازنشستگی نباشند از توانمندی و کارآیی لازم برای رتق و فتق امور برخوردار باشند و بتواند بدون حاشیه کار کند.

انبارلویی: دولت فردی را برای دبیرخانه مناطق آزاد منصوب کند که به دور از حاشیه باشد

«محمد کاظم انبار لویی» کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گو با قدس آنلاین با انتقاد  ادامه فعالیت مرتضی بانک دبیر سابق مناطق آزاد در حین بازنشستگی گفت: علی رغم اینکه قانون منع به کارگیری بازنشستگان مصوب مجلس شورای اسلامی و تایید شورای محترم نگهبان است اما باز تخلفات صورت می گیرد.

وی با انتقاد به عدم استفاده از چهره های توانمند با ایده های روشن اقتصادی گفت: به هر حال انتظار می رود دولت در شرایط اقتصادی کنونی کسانی را به عنوان مسئول انتخاب کند که علاوه بر اینکه در سن بازنشستگی نباشند از توانمندی و کارآیی لازم برای رتق و فتق امور برخوردار باشند و بتواند بدون حاشیه کار کند.

انبارلویی دراین خصوص با انتقاد ازدولت خاطر نشان کرد: یکی از مهمترین ایرادات و اشکالاتی که بر عملکرد دولت وارد است استفاده از نیروهای بازنشسته است؛ خود این موضوع موجب حاشیه سازی می شود علاوه براینکه برخی افراد مسن که سابقه ده ها سال کار در بخش های مختلف را داشتند برای خود حاشیه هایی دارند لذا دولت برای حل مشکلات اقتصادی کشور باید به این موضوع توجه کند که ما نیازمند حضور افرادی در صحنه اجرا هستیم که علاوه بر همکاری نزدیک با مجلس و دوری از هر گونه حاشیه‌پردازی اهل کار و عمل باشند یعنی در صحنه اجرا حضور جدی داشته باشند.

فعال سیاسی و رسانه ای دراین باره خاطر نشان کرد: ما در صحنه اجرا در مناطق حساسی که به نوعی گلوگاه‌های اقتصادی به شمار می روند نیازمند به روی کار آوردن افرادی هستیم که از پشت میز نشینی فاصله بگیرند و در متن مسائل قرار بگیرند و از نزدیک مصالح کشور را اجرا کنند؛ مثلا در مناطق آزاد با تجار و بازرگانان رو در رو مسائل و مشکلات آنها را رصد کنند.

وی درپایان تصریح کرد: متاسفانه افراد مسن که جزء بازنشستگان به شمار می روند  توانمندی خود را برای بودن در صحنه عمل و اجرا از دست داده اند؛ موضوعی که تاثیرات آن را در مسائل اقتصادی و فرار سرمایه ها و عدم سرمایه گذاری خارجی در کشور شاهد هستیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.