طبق آخرین بررسی های صورت گرفته با ریزش نرخ دلار طی چند روز اخیر بازار خودرو نیز روز گذشته دچار نوسانات قیمتی شد و در حالی که برخی از خودروها کماکان به پیشروی ادامه می دادند برخی دیگر از خودروها ثبات و برخی دیگر کاهش قیمت را تجربه کردند.

جابجایی قیمت‌ها در بازار خودرو/٢٠٧ به ٣٩٠ میلیون تومان رسید

قدس آنلاین: امروز اما در دومین روز هفته جاری بازار خودرو شرایط دیگری دارد به طوری که قیمت انواع خودرو در این بازار در حال پایین آمدن است از جمله این خودروها می توان به انواع خودرو پراید اشاره کرد که در روز گذشته روندی خلاف روند بازار در پیش گرفته بود اما امروز قیمت این خودرو کاهشی بوده است.

کاهش قیمت انواع پراید طی ۲۴ ساعت گذشته به حدی بوده است که خودرو پراید ۱۳۲ از ۱۱۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۱۳ میلیون تومان رسیده است و یا پراید ۱۱۱ از ۱۳۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۲۸ میلیون تومان رسیده است. این کاهش قیمت در خصوص پراید ۱۵۱ نیز صدق می کند که قیمت آن از ۱۱۲ تومان در روز گذشته امروز به ۱۱۱ میلیون تومان رسیده است؛ در این میان اما پراید ۱۳۱ طی ۲۴ ساعت اخیر بر روی ۱۱۰ میلیون تومان ثابت مانده است.

انواع خودروهای پژو اما از روز گذشته وارد مسیر کاهشی شدند و امروز نیز به پیشروی در این مسیر ادامه دادند؛ به عنوان مثال قیمت پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۸ از ۸۵۰ میلیون تومان امروز به ۸۳۵ میلیون تومان رسیده است و یا ۲۰۷ اتوماتیک رینگ فولادی مدل ۹۹ از ۳۹۸ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۳۹۰ میلیون تومان رسیده است.

ورق در بازار خودرو برگشت/ سمند ۱۸۹ میلیون تومانی شد

در این میان اما ۲۰۶ صندوقدار طی ۲۴ ساعت اخیر بر روی ۲۶۶ میلیون تومان ثابت مانده است و پژو ۲۰۰۸ مدل ۹۹ نیز طی ۲۴ ساعت اخیر بر روی ۹۲۰ میلیون تومان ثابت مانده است و ۲۰۶ تیپ ۲ و تیپ ۵ نیز به ترتیب ۱۹۸ و ۲۶۶ میلیون تومان قیمت دارند.

در بین سایر گروه های خودرو نیز این کاهش قیمت ها دیده می شود به طوری که سمند ال ایکس ساده از ۱۸۹ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۸۷ میلیون تومان رسیده است و یا سمند سورن پلاس از ۲۸۸ میلیون تومان امروز به ۲۸۵ میلیون تومان رسیده است؛ در این بین اما سمند ای اف ۷ طی ۲۴ ساعت اخیر بر روی ۲۰۵ میلیون تومان ثابت مانده است.

گفتنی است که تیبا ۲ نیز از ۱۳۵ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۳۲ میلیون تومان رسیده است و تیبا صندوقدار نیز از ۱۱۹ میلیون تومان در روز گذشته امروز به ۱۱۷ میلیون تومان رسیده است.

در بین انواع خودروهای مونتاژ اما قیمت سوزوکی گراند ویتارا طی ۲۴ ساعت گذشته بر روی ۹۶۵ میلیون تومان ثابت بوده است و سیتروئن سی ۳ نیز از ۸۶۰ میلیون تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۸۵۵ میلیون تومان رسیده است و در این بین کیا سراتو مونتاژ نیز ۸۱۰ میلیون تومان قیمت دارد.

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.