مدیر عامل شرکت شرکت آب و فاضلاب استان یزد گفت : پروژه بزرگ آبرسانی به ۲۵ روستای استان یزد با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد و ۷۰۴ میلیون تومان با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر نیرو به بهره برداری رسید .

پروژه آبرسانی به ۲۵ روستای استان یزد به بهره برداری رسید

به‌گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آبفای استان یزد ، علی اصغر ریاضتی با بیان این خبر اظهارداشت: پروژه بزرگ آبرسانی به ۲۵ روستای استان یزد  با اعتباری بالغ بر۲۲ میلیارد و ۷۰۴ میلیون تومان با حضور ویدئوکنفرانسی وزیر نیرو در قالب چهل و دومین هفته پویش #هرهفته الف ب_ایران به بهره برداری رسید .

وی افزود: با بهره برداری از این پروژه دو هزار ۴۳۸ خانوار با جمعیت هشت هزار و ۷۲ نفر از آب شرب وبهداشت بهره مند می شوند و اجرا و بهره برداری از این پروژه بزرگ با هدف بهره مندی روستاها از آب سالم ، بهداشتی و پایدار، توزیع عادلانه آب در سطح روستاها ،پیشگیری از اثرات بحران خشکسالی،جلوگیری از مهاجرت روستاییان وگامی در توسعه زیرساخت ها واشتغال منطقه  صورت گرفته است .

ریاضتی تصریح کرد: این پروژه با لوله گذاری خطوط انتقال به طول ۳۴ هزار و ۸۰۰ متر و اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب به طول ۱۳ هزار و ۵۵۷ متر به بهره برداری رسید و دراین  طرح۲۵ روستا درشهرستان های اردکان، میبد، اشکذر، بافق، بهاباد، خاتم ومهریز تحت پوشش شبکه آب پایدار قرار گرفتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.