مهدی شیری پس از آن اشتباه وحشتناک در فینال جام باشگاه‌های آسیا روزهای خوبی را نداشت، ولی بعد از پشت سرگذاشتن آن بحران کم کم دارد به روزهای خوب خود بر می‌گردد.

در نیم فصل دوم دروازه‌ها کوچک‌تر می‌شوند!

او در چندبازی آخر نیم‌فصل نشان داد که می‌تواند بازیکنی قابل اعتماد و با کیفیت بالا باشد.

با او به گفت‌وگو نشستیم که در ادامه می‌خوانید.

هیچ کس تصور نمی‌کرد شما بتوانید درسیرجان تیم گل گهر را به زانودربیاورید و باختی سنگین را به امیرقلعه نویی تحمیل کنید. اما این اتفاق افتاد.

نباید این برد را ملاک پیروزی‌های آتی قرار دهیم. من به هواداران تیممان حق می‌دهم خوشحال باشند اما باید باور کنیم که تازه کارمان شروع شده است. کار اصلی و دشوارمان باقی مانده چون به قول معروف در نیم فصل دوم دروازه‌ها کوچک‌تر شده و بازی‌ها بسیار دشوار می‌شود و تیم‌ها خیلی سخت به هم امتیاز می‌دهند. بااین حال تصاحب بالای جدول و صدرنشینی در پایان نیم فصل و کسب قهرمانی در این مقطع هدف اولیه‌مان در لیگ بیستم بود.

در نخستین قدم پس از تعطیلات با سایپا بازی خواهید کرد.

راهبرد ما درهمه بازی‌ها مشخص است. هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم. اگر قرار بود شل بازی کنیم الان درصدر جدول نبودیم. اگر یادتان باشد ما فصل را در شرایط سختی شروع کردیم و حتی یک باخت هم داشتیم. بعد از آن اما تیم خودش را جمع کرد و با اینکه تعدادی از بازیکنان محروم بودند، توانستیم امتیازهای خوبی را جمع کنیم. این نتیجه درست فکر کردن به حریفان است. ما هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و این تفکر درتیم ما کاملاً جا افتاده است. 

تو تحرک خوبی در سمت راست داری و به نظر می‌رسد آقای گل محمدی هم بدش نمی‌آید شما از جناحین روی دروازه حریفان خراب شوید.

ما برنامه‌های متنوعی را به اجرا می‌گذاریم و از چند جناح حمله می‌کنیم. در بازی با گل گهر ما چند برنامه و پلن را به دستور کادر فنی‌مان برای حمله کردن مد نظر داشتیم که یکی از آن‌ها هم حمله از جناح راست بود. خدا را شکر در جناح راست هم مانند بقیه نقاط زمین پر فروغ بودیم و روزی خوب را رقم زدیم و در کار گلزنی و گل‌سازی روزی استثنایی را رقم زدیم. همین تاکتیک سبب شد تا درآن بازی من هم گل بزنم. امیدوارم این روند را ادامه دهم و شرایط خوبی برای تیمم درجناج راست ایجاد کنم.

این طور که پیداست با قدرت درنیم فصل دوم حاضر می‌شوید اما می‌خواهیم بدانیم آیا برای لیگ قهرمانان آسیا هم برنامه دارید؟

قطعاً درآن بازی‌ها هم با برنامه پیش می‌رویم. خدا بخواهد امسال بتوانیم طلسم قهرمان نشدن را بشکنیم. ما دو بار درسال‌های اخیر به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدیم که برای ما دومی را به همراه داشت. اگر امسال به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسیم، مطمئناً به گونه‌ای دیگر بازی می‌کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.