از غیبت طولانی مهدی قایدی پیدا بود او می‌خواهد با استفاده از شرایط موجود در باشگاه استقلال نهایت بهره‌برداری را داشته باشد تا رقم قرارداد خود را تغییر دهد و بتواند در کنار سیار بازیکنان دریافتی قابل قبولی از مجموعه استقلال داشته باشد.

باشو،  یاغی کوچک!

وقتی دغدغه قایدی برای هواداران روشن شد، تغییر قرارداد او به عنوان یک مطالبه جدی از سوی هواداران مطرح شد، تا مدیران استقلال به فکر جلب رضایت این بازیکن باشند.

در تعطیلات آخر هفته گذشته احمد مددی، با دعوت از مهدی قایدی به دفترش شرایط را برای دلجویی از این بازیکن مهیا کرد اما در این نشست مهدی قایدی و مدیر برنامه‌اش پس از شنیدن جملات احمد مددی مبنی بر رفع موانع مالی قراردادش و اضافه شدن یک متمم به قرارداد این بازیکن یک شرط عجیب و غریب را پیش روی مدیرعامل باشگاه قرار دادند که احمد مددی به هیچ وجه زیر بار این موضوع نرفت تا همچنان مهدی قایدی در تمرینات استقلال شرکت نکند.

مرغ قایدی یک پا دارد

اما شرط قایدی و مدیربرنامه‌اش چه بود که احمد مددی آن را نپذیرفت؟ گفته می‌شود در جلسه مذکور احمد مددی ابتدا ضمن دلجویی از این بازیکن به وی اعلام می‌کند با کسب رضایت هیئت مدیره، باشگاه استقلال مبلغ دو میلیارد و صد میلیون تومان به قرارداد وی اضافه خواهد کرد تا با احتساب رقم قبلی مبلغ قرارداد او سه میلیارد تومان شود، البته مددی برای کسب رضایت بازیکن جوان استقلال به وی اعلام می‌کند از مبلغ متمم قرارداد روز شنبه ۵۰۰ میلیون تومان به حساب قائدی واریز خواهد شد و پس از بازی مس رفسنجان نیز ۵۰۰ میلیون دیگر به وی پرداخت خواهد شد تا این بازیکن دلگرم‌تر از قبل شود، مهدی قایدی و مدیر برنامه‌اش از این بابت ابراز رضایت می‌کنند اما تأکید می‌کنند به شرطی که بند حق فسخ یکطرفه در قراردادش گنجانده شود و در صورت دریافت پیشنهاد خارجی با پرداخت رقمی حدود ۵۰۰ هزار دلار بتواند بدون هیچ منعی جدا شود.

با ارائه این پیشنهاد از سوی قایدی و مدیر برنامه‌اش، طبیعی بود احمد مددی با آن به شدت مخالفت کند چون این اتفاق استقلال را از دستیابی به یک درآمد هنگفت محروم می‌کرد و سهم استقلال بابت ترانسفر احتمالی قایدی تنها یک ششم از قرارداد این بازیکن خواهد بود که به هیچ وجه منطقی نیست.

بی اعتنایی به در خواست سرمربی و کاپیتان

همین امر باعث شد دیروز هم مهدی قایدی در تمرینات شرکت نکند در حالی که در این مدت محمود فکری و وریا غفوری هم با قایدی تماس گرفتند و از او خواستند که در تمرینات شرکت کند اما قایدی همچنان مصر است اول شرط او عملیاتی شود. اتفاقی که در قواعد حرفه‌ای امکان‌پذیر نیست. نخستین ترکش لجبازی قایدی خروج نام وی از فهرست بازیکنان استقلال برای بازی با مس رفسنجان بود.

کار به شکایت می‌کشد

حالا احتمالا وی به کمیته انضباطی باشگاه استقلال فرا خوانده خواهد شد تا بابت عدم شرکت در تمرینات توضیح دهد، از آنجا که وی نزدیک به ۶۷ درصد از رقم قراردادش را نیز دریافت کرده است و تا ۱۴۰۲ با استقلال قرارداد دارد، قطعا با ارجاع پرونده اش به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با محرومیت‌های سنگینی رو به رو خواهد شد که ممکن است این اتفاق با از دست دادن پیراهن تیم ملی برای او و نیمکت‌نشینی در استقلال همراه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.