به همت کانون سلامت رضوی، اردوی خدمت رضوی روز گذشته در روستای کم برخوردار ساغروان از توابع بخش مرکزی شهرستان مشهد برگزار شد.

برگزاری اردوی جهادی سلامت در روستای محروم ساغروان

به گزارش قدس آنلاین، سیدامیر طباطبایی سرپرست کانون موضوعی سلامت خدمت رضوی استان ضمن اعلام این خبر اظهار کرد: این اردوی جهادی روز جمعه، هشتم اسفند با هدف ارائه خدمات درمانی و پزشکی به اهالی منطقه ساغروان، از روستاهای محروم حاشیه شهر مشهد برگزار شد.

وی تأکید کرد: این اردوی سلامت با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از سوی تیم پزشکی اعزام شده اعم از متخصص مامایی، پزشک عمومی، داروشناس و گروه پرستاران و نیز بیماران ویزیت شده انجام شد.

طباطبایی با اشاره به ارائه خدمات درمانی به ۸۵ بیمار، افزود: ۱۵ مورد ویزیت مامایی و ۴ مورد تست تخصصی زنان، ۱۱ مورد ویزیت در منزل، ۸ مورد ارجاعات آزمایشگاهی، ۱۳ مورد ارجاعات پاراکلینیک و ۲۳ مورد ارجاع به متخصصان جهت ارزیابی‌های بیشتر در این اردوی یک‌روزه انجام شد.

وی با ذکر خدمات دارویی ارائه شده به بیماران مراجعه‌کننده در این روستا گفت: در طول این سفر درمانی، ۲ مورد تجویز عینک و تحویل رایگان دارو و توزیع بسته‌های تبرکات به همه بیماران صورت گرفت.

به گفته این مقام مسئول، این دست اردوهای تشخیصی و درمانی، ماهانه به صورت مرتب در حاشیه شهر و روستاهای محروم مشهد توسط تیم مجربی از پزشکان و پرستاران خادم الرضا(ع) انجام می‌شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.