فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: صنایع هوایی یک صنعت پویا، فعال مبتکر و خودکفا و برای بخش‌های عملیاتی کاملاً قابل اطمینان و اتکا است.

امیر نصیرزاده: صنایع هوایی برای بخش‌های عملیاتی کاملا قابل اتکاست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امیر عزیز نصیرزاده صبج امروز دوشنبه در آیین الحاق و تحویل دهی انواع هواپیماهای نظامی ترابری سنگین و بالگرد به یگان‌های نظامی ضمن قدردانی از مجموعه صنایع هوایی و کارکنان وزارت دفاع گفت: به فضل الهی صنایع هوایی یک صنعت پویا، فعال مبتکر و خودکفا و برای بخش‌های عملیاتی کاملاً قابل اطمینان و اتکا است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش یادآور شد: در ظاهر کار امروز شاهد تحویل‌  دهی چندین فروند هواپیما و بالگرد بودیم اما در پس این ماجرا خلاقیت ابتکار و نوآوری را می‌بینیم که با این خلاقیت‌ها بهینه سازی و ارتقا داشته ایم و البته همکاری با شرکت‌های دانش بنیان که افق های روشنی برای ما به همراه خواهد داشت.

وی گفت: تجهیزات تحویل شده امروز توسط وزارت دفاع به نیروی هوایی ارتش و البته افق روشنی که در حوزه فعالیت‌های علمی و پشتیبانی شاهد هستیم قطعاً در ارتقای توان دفاعی کشور  نقش بالایی دارد و ما از مرزهای کشورمان به بهترین شکل دفاع خواهیم کرد.

امیر نصیرزاده سیاست جمهوری اسلامی ایران را مقاومت فعال دانست و گفت: مقاومت فعال یعنی درجا نزدن و پیشرفت که ما این موضوع را به عینه در صنایع دفاع مشاهده می‌کنیم.

۹ فروند هواپیمای نظامی، ۱۰ فروند بالگرد و ده ها موتور بازآماد شده در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع صبح امروز دوشنبه با حضور امیر سرتیپ حاتمی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، امیر نصیر زاده فرمانده نیروی هوایی ارتش و امیر یوسف قربانی فرمانده هوانیروز در سازمان صنایع هوایی وزارت دفاع تحویل نیروهای مسلح شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.