همدان - مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور گفت: تصفیه خانه آب شرب ملایر به روش BOT و با اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان از محل هزینه های عمرانی بخش خصوصی ساخته شده است.

طرح آبرسانی از سد کلان به ملایر به بهره برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب استان همدان، حمیدرضا جانباز درآیین بهره برداری طرح آبرسانی از سد کلان به ملایر بابیان اینکه مرحله نخست طرح آبرسانی از سد کلان به شهر ملایر، شامل سامانه انتقال آب به طول ۳۸ کیلومتر، ایستگاه پمپاژ با ظرفیت ۶۰۰ لیتر در ثانیه، آبگیر و تاسیسات وابسته است، گفت: تصفیه خانه این طرح ۳۸۰ لیتر در ثانیه ظرفیت دارد که در پیک مصرف بیش از ۵۰۰ لیتر در ثانیه را تصفیه می کند.

جانباز بابیان اینکه سامانه این تصفیه خانه برای تامین آب آشامیدنی بیش از ۱۷۰ هزار تن از جمعیت شهرستان ملایر و روستاهای مسیر طراحی و اجرا شده است، افزود: طرح با مشارکت بخش خصوصی و به روش BOT و اعتبار ۱۳۲ میلیارد تومان از محل هزینه های عمرانی بخش خصوصی ساخته شده است.

جانباز با اشاره به اینکه تصفیه خانه آب ملایر یکصدو شصتمین تصفیه خانه آب کشور است، افزود: ۲۵ درصد از تصفیه خانه های آب کشور در دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسیده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.