همدان-فرمانده انتظامی استان همدان گفت: بیش از پنج تن انواع موادمخدر از ابتدای سالجاری تاکنون در این استان کشف شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش داشته است.

بیش از ۵ تن انواع مواد مخدر در استان همدان کشف شد

 به گزارش قدس آنلاین  سردار «سلمان امیری» ظهر چهارشنبه در  نشست خبری باخبرنگاران در سالن انقلاب اظهار کرد:از ابتدای سال تا کنون  ۹۶۲ عملیات برای برخورد با تهیه و توزیع کنندگان موادمخدر صورت گرفت همچنین یک هزار و ۳۷۰ طرح پاکسازی نقاط آلوده و برخورد با قاچاقچیان در مسیرهای ارتباطی اجرا شده است.

وی افزود: به دنبال اجرای طرح های پلیسی ۵۹ باند تهیه و توزیع مواد مخدر منهدم و چهار هزار و ۷۰۷ فرد فعال در امر فروش و توزیع مواد مخدر دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان دستگیری پنج هزار و ۴۹۶ معتاد، ارجاع سه هزار و ۵۸۱ معتاد متجاهر به مراکز ماده ۱۵ و ۱۶، توقیف ۶۶ دستگاه خودرو و ۱۶ دستگاه موتور سیکلت را از دیگر توفیقات پلیس از ابتدای سال ۹۹ تاکنون برشمرد.

سردار امیری ادامه داد: همچنین پلیس مبارزه با مواد مخدر موفق به کشف ۶۰ کیلو شیشه مایع، ۱۶ هزار و ۶۵۲ قرص مواد مخدر و یک هزار و ۷۴۵ کیلوگرم موادمخدر در ۲۰ عملیات فرا استانی شده است.

وی با بیان اینکه ۱۱ ماهه امسال ۱۶ هزار و ۶۴ طرح عملیاتی، موضوعی، منطقه ای، حجمی و نقطه ای در این استان صورت گرفت گفت: یک میلیون و ۳۵ هزار و ۴۱۳ شهروند همدانی با سامانه فوریت های پلیسی ۱۱۰ ارتباط برقرار کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.