نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین اتریش گفت که بازیابی کامل برجام باید شامل برداشته شدن تحریم‌های ایران باشد.

روسیه: بازیابی کامل برجام باید شامل برداشته شدن تحریم‌های ایران باشد

به گزارش قدس آنلاین، میخائیل اولیانوف نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در توئیتی در واکنش به پیام توییتری نمایندگی آمریکا در سازمان ملل در وین نوشت: راستی آزمایی قابل اعتماد در ایران برگه چانه‌زنی نخواهد بود. این موضوع بخشی از بازیابی اجرای کامل برنامه جامع اقدام مشترک توسط تمامی طرف‌ها خواهد بود که باید شامل برداشته شدن تحریم‌ها نیز باشد.

نمایندگی آمریکا در سازمان ملل در وین پیشتر پیامی در توییتر درباره راستی آزمایی در خصوص برنامه هسته‌ای ایران منتشر کرده و در این پیام نوشت: آمریکا با راستی آزمایی قابل اعتماد در ایران به عنوان برگه‌ای برای چانه‌زنی برخورد نخواهد کرد. در عوض، چنین راستی آزمایی ادامه دهنده امکان دستیابی به نتیجه‌ای است که اکنون بسیاری از ما به دنبال آن با ایران هستیم.

نماینده روسیه در سازمان‌های بین‌المللی در وین در پیام توییتری دیگری به اظهارات مقامات آمریکایی درباره همکاری نزدیک با متحدان درباره برجام نوشت: روسیه آماده تعامل با شما و دیگر شرکای برجام در راستای بازیابی کامل تعهدات در توافق هسته‌ای در اسرع وقت است.

منبع: خبر آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.