نوکیا سری جدید گیمینگ خود را با گوشی هوشمند G۱۰ معرفی می‌کند.

نوکیا امسال سری جدید گیمینگ خود را راه اندازی می‌کند +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، بر اساس اطلاعات درز شده، نوکیا برای گوشی‌های هوشمند خود از سال ۲۰۲۱ استراتژی جدیدی برای نامگذاری اتخاذ می کند، حدس و گمان‌ها تاکنون این است که این شرکت استراتژی فعلی نامگذاری دیجیتال خود را کنار بگذارد. این بدان معناست که عدد + رقم اعشار + نامگذاری اعداد از گذشته خواهد بود. گزارش هایی منتشر شده است که نوکیا به زودی اولین مدل از سری جدید G، نوکیا G۱۰ را وارد بازار خواهد کرد. نوکیا G۱۰ با شماره مدل TA-۱۳۳۴ همراه است و با توجه به اطلاعات منتشر شده، نوکیا در آینده نزدیک تعدادی مدل را روانه بازار خواهد کرد.

HMD Global به زودی نوکیا G۱۰ را راه اندازی می کند، مشخصات به بیرون درز کرد

HMD Global می تواند خیلی زود نوکیا G۱۰ را به عنوان اولین گوشی هوشمند سری G روانه بازار کند و مشخصات دستگاه قبل از راه اندازی به بیرون درز کرده است.

با این حال، گزارش هایی نیز وجود دارد که HMD Global ممکن است از G۱۰ به عنوان "سری گیمینگ" استفاده کند، طبق گفته NokiaPowerUser ، منابع موثق آن ادعا می‌کنند که HMD گوشی‌های هوشمند جدید سری G نوکیا را راه اندازی می کند. این گزارش ادعا می کند که نوکیا G۱۰ اولین گوشی هوشمند نوکیا سری G خواهد بود و تاکنون به نظر می‌رسد که این دستگاه از نظر مشخصات فنی به نوکیا ۵.۴ نزدیک باشد. با این وجود، این گوشی هوشمند با پردازنده هشت هسته ای، صفحه نمایش ۶.۴ اینچی و سیستم دوربین چهارگانه عقب با دوربین اصلی ۴۸MP ارائه خواهد شد.

نوکیا G۱۰ پیش از راه اندازی در وب سایت یک شرکت روسی ذکر شده است، طبق دیگر اطلاعات فاش شده این دستگاه با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی در لیست قرار گرفته است و رنگ آبی یکی از رنگ‌هایی است که از این دستگاه ساخته خواهد شد.

مدل های نوکیا TA-۱۳۳۴ ، TA-۱۳۵۱ ، TA-۱۳۳۸ و TA-۱۳۴۶ از قبل دارای گواهینامه TÜV هستند. TA-۱۳۳۴ حتی از پشتیبانی از شارژ سریع مشابه نوکیا ۵.۴ برخوردار است و همین شماره مدل در گواهینامه NBTC تایلند نیز ظاهر شده است، ما انتظار داریم این دستگاه نیز چند ماه دیگر راه اندازی شود.

HMD Global هنوز اعلام رسمی در مورد معرفی سری G نوکیا یا G۱۰ نکرده است و این همه اطلاعاتی است که ما در مورد Nokia G۱۰ داریم. در صورت دریافت جزئیات بیشتر، اطلاعات بیشتری در مورد گوشی هوشمند آینده نوکیا به اشتراک خواهیم گذاشت.

نظر شما درباره نوکیا G۱۰ چیست؟ در قسمت نظرات زیر به ما اطلاع دهید.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.