فرمانده سپاه ناحیه مه‌ولات گفت: در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب مبنی بر کمک مومنانه، هزار و ۹۵۰ سبد کمک معیشتی در اجرای طرح شهید قاسم سلیمانی بین نیازمندان این شهرستان توزیع شد.

توزیع۱۹۵۰ سبد کمک معیشتی بین نیازمندان مه‌ولات

به گزارش قدس ، سرهنگ مهدی اسماعیل زاده  افزود: در اجرای طرح شهید سلیمانی علاوه بر توزیع سبدهای کمک معیشتی ۱۵‌ هزار ماسک به صورت رایگان در مناطق کم برخوردار توزیع شد و ۲۰‌ هزار ماسک دیگر به قیمت نیمه بها و ۲۵۰ لیتر الکل برای ضدعفونی در ایستگاه‌های سلامت این شهرستان توزیع گردید.

وی ادامه داد: همچنین ۶۰ گروه هشت نفره برای  خدمت رسانی به نیازمندان روستاها و شهرها در قالب گشت امر به معروف سلامت اقدام  به توزیع ماسک، بسته بهداشتی، خدمت به سالمندان و خانواده‌های شهدا و ایثارگران و همچنین توزیع بسته‌های کمک معیشتی بین نیازمندان و خانواده‌های درگیر با ویروس کرونا کرده‌اند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه مه‌ولات گفت: تدارک ۳۰ لیتر محلول ضدعفونی کننده برای  گندزایی معابر، ارائه خدمات بهداشتی، معاینه رایگان بیماران، تهیه جهیزیه، توزیع غذای گرم، کمک در خرید موبایل و تبلت برای استفاده دانش آموزان نیازمند و توزیع نان از دیگر فعالیت‌های انجام شده در طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بوده است.

وی افزود: از همه خیران و مسوولان که در اجرای این طرح مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را یاری کردند و به کمک نیازمندان شتافتند صمیمانه تشکر می کنیم.

انتهای پیام/

منبع: ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.