ویژه برنامه جهادی تسویه «حساب دفتری» به منظور آگاهی، همدلی اجتماعی و کمک مؤمنانه به همت فرهنگسرای گلستان در مناطق ۲۲ گانه شهر تهران برگزار خواهد شد.

ویژه برنامه جهادی «حساب دفتری» در تهران برگزار می‌شود



 
قدس آنلاین:به گزارش روابط عمومی مراکز فرهنگی وهنری منطقه هشت، سعید رنجبریان، رییس فرهنگسرای گلستان با اعلام این خبر گفت: ویژه برنامه جهادی تسویه « حساب دفتری » با هدف دستگیری از نیازمندان، مساکین و کارگران روزمزد و آسیب‌دیدگان از کرونا در محله های کم برخوردار شهر تهران اجرا خواهد شد.
مدیر فرهنگی هنری منطقه هشت افزود: با توجه به شرایط کرونایی و مشکلات معیشتی و اقتصادی حاکم، عده‌ای از افراد با از دست دادن شغل و درآمد حاصل از آن، کاهش درآمد و عدم توانایی مالی به خرید کردن اجناس به صورت نسیه روی آورده اند و بعد از مدتی این بدهی‌ها بر روی هم انباشته شده و موجب شرمساری و فشار روحی افراد خواهد شد.
ایشان در ادامه گفت: در ویژه برنامه جهادی تسویه «حساب دفتری» همکاران فرهنگسراهای شهر تهران به سراغ دفاتر حساب مغازه‌های سطح شهر مانند: سوپرمارکت ها و نانوایی ها رفته و حساب‌های دفتری مشتریان نیازمند و کم برخوردار را تسویه خواهند کرد.
رنجبریان در پایان از تمامی خیرین و شهروندان شهر تهران دعوت کرد تا با مراجعه به نزدیکترین فرهنگسرای محله ی خود در این ویژه برنامه جهادی شرکت کنند.
ویژه برنامه جهادی تسویه « حساب دفتری » از ۲۵  اسفندماه آغاز و تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۰ ادامه خواهد داشت.
فرهنگ سرای گلستان به نشانی میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب بوستان فدک و با شماره تلفن ۷۷۸۱۵۱۷۳ در خدمت شهروندان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.