سومین نشست هم‌نشینی پیشکسوتان، اساتید، قاریان، حافظان، گروه های تواشیح و فعالان جامعه قرآنی مشهد به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی برگزار می شود.

سومین نشست هم‌نشینی جامعه قرآنی مشهد برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، نشست هم‌نشینی جامعه قرآنی مشهد با هدف تقویت ارتباط جامعه قرآنی و با حضور اساتید، مفسرین بیان و معارف حرم مطهر رضوی و پیشکسوتان قرآنی روز یکشنبه ۲۴ اسفند ماه بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء در محل سالن ورزش‌های باستانی موسسه تربیت‌بدنی آستان قدس رضوی با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

تجلیل و تقدیر از برگزیدگان مسابقات بین المللی قرآن کریم، اجرای گروه‌های تواشیح و خاطره گویی قاریان پیشکسوت از مسابقات قرآنی از جمله بخش‌های این مراسم خواهد بود.

بیان شاخصه های مکتب سلیمانی و نامگذاری جامعه قرآنی مشهد مقدس به نام جامعه قرآنی مکتب سلیمانی و پیروی از سیره و سلوک سردار دلها و گرامیداشت یاد و خاطره درگذشتگان جامعه قرآنی مشهد از دیگر برنامه های اجرایی در این نشست قرآنی است.

یادآوری می شود، نشست هم‌نشینی جامعه قرآنی مشهد سه سال متوالی به همت مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و با هدف تقویت ارتباط اساتید، قاریان، پیشکسوتان، حافظان و فعالان قرآنی در روزهای پایانی سال برپا می شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.