ساری- فرمانده انتظامی مازندران از عدم راه اندازی اردوگاه ترک اعتیاد در استان گفت و از کم کاری متولیان امر گلایه کرد.

مازندران تنها استان بدون اردوگاه ترک اعتیاد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار مرتضی میرزایی بعدازظهر شنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی با اشاره به اینکه مازندران تنها استان بدون اردوگاه ترک اعتیاد است، اظهار کرد: متولیان راه اندازی اردوگاه، اعتبارات ساخت این مرکز را دریافت کرده اند و در این رابطه باید پاسخگو باشند.

وی با اعلام اینکه استان مازندران از نظر محیطی و جغرافیایی در وضعیت خوبی قرار دارد، تاکید کرد: جولان کرونا بهانه ای برای به تاخیر افتادن راه اندازی این اردوگاه بوده و سازمان بهزیستی باید آستین همت را بالا بزند.

فرمانده پلیس مازندران با بیان اینکه ۵۱ کمپ ترک اعتیاد با ظرفیت ۱۸۰۰ نفر در استان وجود دارد که بعلت شرایط کرونایی با ظرفیت ۸۵۰ نفر فعال هستند، خاطرنشان کرد: راه اندازی اردوگاه تضمین کننده آینده معتادان است چراکه علاوه بر ترک اعتیاد، حرفه ای را می آموزند تا در بتوانند به زندگی عادی خود بازگردند.

همچنین دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران نیز از دستگیری روزانه ۳۲ نفر در رابطه با جرایم موادمخدر در استان خبر داد.

احمد مظفری با اشاره به اینکه امسال بیش از ۱۰ هزار نفر در رابطه با موادمخدر دستگیر شدند، اظهار کرد: در این راستا ۱۱۸ باند تهیه و توزیع موادمخدر متلاشی و ۶ هزار خرده فروش به مراجع قضایی معرفی شدند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.