رئیس کمیسیون خارجه و امنیت در پارلمان رژیم صهیونیستی با بیان اینکه وضعیت شهرک‌سازی در کرانه باختری قابل تغییر نیست، گفت: حزبش به تعهد بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا درباره تعلیق الحاق کرانه باختری پایبند است.

نتانیاهو درباره تعلیق طرح الحاق کرانه باختری به بایدن تعهد داده است

قدس آنلاین: به گزارش روسیا الیوم، تسفی هاوزر، رئیس کمیسیون خارجه و امنیت در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) گفت که حزبش به تعهد بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به جو بایدن، رئیس‌جمهور آمریکا درباره تعلیق الحاق کرانه باختری پایبند است.

وی گفت: نتانیاهو به بایدن تعهد داده است که موضوع الحاق کرانه باختری به حالت تعلیق درآید. ما به تعهدات دولت احترام می‌گذاریم اما باید این مسئله را درک کنیم که در کرانه باختری واقعیت تغییر کرده است. بیش از ۵۰۰ هزار اسرائیلی در آنجا زندگی می‌کنند. بیش از ۲۵۰ هزار اسرائیلی نیز در قدس زندگی می‌کنند. نمی‌توان وضعیت را به قبل بازگرداند. نزاع‌های زیادی در جهان وجود دارد اما هیچ خواسته‌ای از سوی یک طرف برای حل نزاع از طریق تخلیه و انتقال شهروندان وجود ندارد.

هاوزر گفت: باید به شمال قبرس نگاه کنیم که ترکیه شهروندانی را به آنجا منتقل کرد. هیچ کسی خواهان انتقال آن‌ها و تخلیه آنجا برای حل نزاع نیست. راه‌حل‌های جدیدی وجود دارد که می‌توان از آن استفاده کرد.

انتهای پیام
 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.