انتشار تصاویری از شهر موشکی دیگری که نیروی دریایی سپاه پاسداران در اختیار دارد، بازتاب خاصی در رسانه‌های رژیم صهیونیستی داشته است

تأثیر شهر موشکی سپاه بر قیمت مسکن در سرزمین‌های اشغالی

قدس آنلاین: به گزارش  خبرگزاری تسنیم، گرچه رسانه های عبری زبان از جمله یسرائیل هیوم و هاآرتص تلاش کردند تا صرفا به انتشار خبر و بخشی از تصاویر مربوط به آن بپردازند اما خوانندگان این رسانه ها کامنت های جالبی را در این رابطه منتشر کردند که قابل توجه است.

یکی از مخاطبین روزنامه یسرائیل هیوم در ذیل این خبر نوشت: (سیاست های) نتانیاهو طی 20 سال گذشته کمک شایانی به پیشرفت ایران در این زمینه داشته است.

یک خواننده دیگر در واکنش به کامنت فرد دیگری که رنگ موشک ها را زیبا توصیف کرده بود نوشت: این موشک‌ها را هرگز دستکم نگیر، این موشک‌ها سرعت بسیار بالایی دارند و می توانند همه ما را به دیار نیستی بفرستند.

یکی دیگر از مخاطبین یسرائیل هیوم هم پیشنهاد کرد یک نیروی کماندوی اسرائیل این محل را مشخص و منفجر کند که پاسخ شنید: ظاهرا چندان هوشیار نیستی، لطفا شما خودت لباس کماندویی به تن کن یک تاکسی بگیر و شبانه به خلیج فارس برو و آنجا را منفجر کن!

دیگری نوشت با این موشک ها ظاهرا پناهگاه های عادی چندان به کار ما نخواهند آمد.

فردی دیگر گفته است: این موشک ها باعث کاهش قیمت املاک در اسرائیل می‌شوند زیرا از این پس مردم فقط به فکر خرید و ذخیره کردن مواد غذایی خواهند بود.

یکی دیگر هم گفت ایرانی ها آنقدر هوشمند هستند که اصلی ترین داشته‌های خود را به نمایش نگذارند و این تسلیحات صرفا تسلیحات نمایشی (قدیمی‌تر) آنهاست.

پایگاه اطلاع رسانی متخصص در مسائل نظامی هم در خبر کوتاهی نوشت: این اولین پایگاهی نیست که سپاه پاسداران از وجود آن در نزدیکی سواحل دریا خبر می‌دهد، چون حسین سلامی فرمانده سپاه هم  به رسانه‌ها گفته بود این یکی از شهرهای موشک های راهبردی سپاه است.

دبکا فایل پایگاه اطلاع رسانی نزدیک به محافل اطلاعاتی رژیم صهیونیستی هم با استناد به تحلیل منافع نظامی نوشت: این یک واقعیت که ایران پایگاه های مختلفی برای شلیک موشک در اختیار دارد، امر تازه‌ای نیست گرچه تاکید فرماندهان ایرانی بر توانمندی شلیک موشک های دقیق و نقطه زن در صحنه های جنگ دریایی هم پیش از این تکرار شده بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.