۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۱
کد خبر: 744410

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور پی غافلگیری امروز در حین سخنرانی روحانی در آخرین جلسه هیئت دولت در سال جاری با رگبار باران در پستی توییتری نوشت: می‌شود به بهانه‌ و به برکت باران آن هم در پایان یک سال سخت برای دولت و ملت، آرزوهای خوب برای ایران داشت.

تبریک نوروزی با چاشنی غافلگیری در باران

قدس آنلاین: رئیس جمهور به رسم هر ساله در آخرین جلسه هیئت دولت پیش از عید نوروز با حضور در حیاط دولت به همراه وزرای کابینه سخنرانی می‌کند و با خبرنگارانی که طی سال اخبار و برنامه های دولت را پوشش داده اند عکس یادگاری می‌گیرد.

امسال هم این برنامه با تدارکاتی متفاوت و برنامه ریزی منظم قرار بود برگزار شود و این بار در محوطه حیاط دولت و در مقابل تریبونی که برای رئیس جمهور گذاشته شده بود در یک سو ردیفی از صندلی برای وزرا و ر سوی دیگر برای خبرنگاران قرار گرفته بود.

پیدا بود این بار و در آخرین سخنرانی پایان سال روحانی در کسوت رئیس جمهور قرار است برنامه ای مفصل‌تر برگزار شود. موضوع و محور هم برای مطول شدن سخنرانی رئیس جمهور در این ایام کم نبود.

اما آسمان گرفته و ابرهای متراکم در آسمان پیش از ورود رئیس جمهور به محوطه حیاط دولت این نگرانی را بوجود آورده بود که نکند یک بارش نابهنگام همه چیز را خراب کند و همینطور هم شد.

دقایقی پس از شروع سخنرانی روحانی قطرات باران، دایره های تیره را بر سنگ فرشهای حیاط دولت نشاند و ظرف چند لحطه به رگباری بهاری در روزهای آخر زمستانی دلتنگ سرما و بارشها بدل کرد.

شدت باران به حدی بود که ظرف چند دقیقه تمامی وزرا و خبرنگاران غالفگیر شده زیر باران ،کاملا خیس شوند و لاجرم رئیس جمهور هم با شوخی و خنده سخنرانی خودش را کوتاه کند و در ظاهر از کنار ماجرا بگذرد.

در حاشیه جلسه هیئت دولت

و در پایان این سوال باقی ماند که چگونه در یک روز بارانی برای چنین برنامه مهمی مقابل ده ها دوربین چترها از قبل تدارک دیده نشدند تا حکم نوشدارو بعد مرگ سهراب را بیابند. اگر چه به لطف و لطافت باران و صحنه های جالب و دیده نشده از اعضای دولت لحظاتی مفرح پدید آمد.

در حاشیه جلسه هیئت دولت

علیرضا معزی معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رئیس جمهور پس از این ماجرا در توییتر نوشت:

به سنت سالانه، هیأت دولت در آخرین جلسه‌اش در سال ۹۹ به حیاط پاستور آمد اما باران بهاری، لحظات متفاوتی را خلق کرد و تصاویر جالبی را به جا گذاشت. می‌شود به بهانه‌ و به برکت باران آنهم در پایان یک سال سخت برای دولت و ملت، آرزوهای خوب برای ایران داشت. نوروز مبارک.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.