سرپرست ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: شمار داوطلبان ثبت نام شده قطعی برای عضویت در شوراهای شهری این استان از سه هزار نفر بیشتر شد.

شمار ثبت نام‌شدگان شوراها در خراسان رضوی از سه هزار داوطلب گذشت

به گزارش قدس آنلاین، محمد علی نبی‌پور افزود: با توجه به اینکه طی هفت روز گذشته،  ۵۵ درصد از ثبت نام شدگان در آخرین روز ثبت نام نام نویسی کرده بودند، به تبع آن سامانه ثبت نام با حجم بسیاری از اطلاعات روبرو شد لذا تایید اطلاعات به مرور زمان توسط کارشناسان فرمانداری ها انجام پذیرفت.

وی ادامه داد: کسانی که اکنون به رقم قبلی ثبت‌نام ها در استان افزوده شده‌اند پیش از این ثبت نام آنان در موعد مقرر به روش مجازی انجام شده بود و پیش بینی می‌کنیم فردا (پنجشنبه)  آمار قطعی ثبت نام شدگان تکمیل و در یک نشست خبری اعلام گردد.

استان ۱۱۸ هزار و ۸۵۱ کیلومتر مربعی خراسان رضوی با وسعتی معادل هفت درصد مساحت کل کشور در قالب ۳۳ شهرستان، در مجموع هشت هزار و ۶۰۰ عضو در شوراهای اسلامی شهری و روستایی دارد.  
۴۶۰ نفر از این تعداد، عضو شوراهای اسلامی شهرها و بقیه عضو شوراهای اسلامی روستایی در استان ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفری خراسان رضوی هستند و در مجموع کمتر از پنج درصد این تعداد را زنان تشکیل می‌دهند.    

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.