جانشین ستاد تسهیلات نوروزی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده ۵۰ بیمارستان تحت پوشش این دانشگاه آماده خدمات رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی هستند.

۵۰ بیمارستان آماده خدمات رسانی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی

به گزارش قدس آنلاین، دکتر علی یزادانی جانشین ستاد تسهیلات نوروزی معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: تمامی مراکز درمانی زیر پوشش دانشگاه به صورت شبانه روزی در این ایام به مراجعین خدمات رسانی خواهند داشت و بر اساس ابلاغ ارسالی به تمامی مراکز، برنامه‌های بازسازی و بهسازی بخش‌ها در این مدت انجام نمی‌شود تا بتوان به شکل مطلوبی خدمات رسانی داشت.
او با بیان اینکه برنامه ریزی‌ها و تمهیدات لازم برای ارائه خدمات مناسب به مجاوران و زائران امام رضا (ع) از پیش از تعطیلات نوروزی انجام شده است، افزود: بر این اساس در قالب سه تیم از تمامی مراکز درمانی مشهد، شهرستان‌ها و آزمایشگاه‌های تشخیص طبی زیر پوشش دانشگاه بازدید و نیازها و کمبودهای مراکز بررسی و تا حد امکان نسبت به تامین آن اقدام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی نیز، تمامی پایگاه‌های شهری و جاده‌ای با تجهیزات لازم در حالت آماده باش هستند تا در صورت نیاز بتوان درکوتاه‌ترین زمان و به شکل مطلوب خدمات رسانی داشت.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.