قزوین- جانشین ستاد مقابله با کرونا در استان قزوین با اعلام ورود ۱۰۰ هزار مسافر به قزوین گفت: سهل‌انگاری‌ها و بی‌توجهی‌ها در دید و بازدیدهای نوروزی استان را در آستانه قرمز شدن قرار داده است.

زحمات یک ساله کادر درمانی فدای دید و بازدید های عید شده است

به گزارش قدس آنلاین؛ منوچهر حبیبی ضمن ابراز نگرانی از کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی در  ایام نوروز اظهار کرد: چنانچه تغییر رفتار ندهیم به طوفان کرونا گرفتار خواهیم شد و برای صدمین بار التماس می‌کنیم که مردم مراقب باشند زیرا کرونا در این دیدوبازدیدها و مسافرت‌ها برایشان دام پهن کرده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با ویروس کرونا در استان قزوین افزود: بعد از تهرانی‌ها، کرجی‌ها و مشهدی‌ها بالاترین و بیشترین مسافرت را قزوینی‌ها به شمال کشور داشته‌اند.

بنابراعلام روابط عمومی استانداری قزوین، حبیبی تأکید کرد: سهل‌انگاری‌ها و بی‌توجهی‌ها در دید و بازدیدهای نوروزی استان را در آستانه قرمز شدن قرار داده است و چنانچه به همین منوال پیش برویم مجبور به اعمال محدودیت‌های سفت و سخت می‌شویم و ناگزیر به تعطیلی کسبه، بازار و برخی فعالیت‌ها خواهیم شد.

جانشین ستاد مقابله باکرونای استان با اعلام اینکه حداقل ۱۰۰ هزار مسافر و میهمان وارد استان شده‌اند که در واقع آژیر خطر کرونا را برای ما به صدا در آورده است، بیان کرد: در حال بازگشت به نوروز ۹۹ هستیم، اکنون زحمات یکساله کادر بهداشت و درمان، فدای دید و بازدیدهای نوروزی شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.