فراکسیون مهدویت و تمدن اسلامی مجلس شورای اسلامی به مناسبت فرا رسیدن نیمه شعبان، پیامی صادر کرد و طی آن ملل اسلامی را به وحدت و انجسام فراخواند.

خودسازی ملل اسلامی زمینه‌ساز انسجام برای تحقق بزرگ‌ترین گام در مسیر ظهور منجی است

به گزارش قدس آنلاین، فراکسیون مهدویت و تمدن سازی مجلس شورای اسلامی  به مناسبت نیمه شعبان بیانیه ای صادر کرد که به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

وَ نُریدُ أَن نَمُنَّ عَلَی الَّذینَ استُضعِفوا فِی الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثینَ  سوره مبارکه القصص آیه ۵

با سلام و درود به پیشگاه مقدس  خاتم الاوصیاء حضرت ولی عصر عجّل الله تعالی فرجه الشریف و تبریک به همه منتظران آن حضرت که عاشقانه در راستای ظهور می کوشند و با خودسازی مستمر و مواجه هوشمندانه با فتنه ها، زمینه ظهور دولت کریمه و تحقق تمدن نوین اسلامی را مهیا می سازند.

انتظار آن امام غایب از نظر از منتظران این است که زندگی خویش را با ایمان و عمل صالح و اطاعت از ولی فقیه در مسیر درک مراتبی از عبودیت الهی، برای دستیابی به نفس مطمئنه، انتظام بخشیده و زمینه ظهورش را فراهم نمایند.

امروز و در گام دوم انقلاب اسلامی بر همه منتظران آن حضرت است که با درک و عمل به محتوای آن بیانیه و حرکت در مسیر نیل به تمدن نوین اسلامی با عمل به راهبردهای ولی فقیه، با تمام توان در جهت تحقق ارزش های اسلامی و مکارم اخلاقی در جامعه بکوشیم و زمینه اصلاح و تعالی جامعه اسلامی و اعتلای کلمه حق بین امت اسلامی را مهیا کنند. 

خودسازی ملل اسلامی و رشد معنوی و اخلاقی در فضای عمومی جوامع اسلامی در مقابل تمدن رو به اضمحلال غرب، زمینه ساز وحدت و انسجام ملل اسلامی و خودسازی درونی است، تا بزرگترین گام در مسیر ظهور منجی عالم امکان، محقق گردد.

محمد مهدی زاهدی

رئیس فراکسیون مهدویت و تمدن سازی مجلس شورای اسلامی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.