رئیس بنیاد بهره وری موقوفات رضوی با تاکید بر نگاه خدمت محور شرکت های تابعه آستان قدس رضوی گفت: دو راهبرد کلان که در همه شرکت های زیرمجموعه آستان قدس مورد توجه قرار دارد، تولید محصولات با بالاترین کیفیت و در عین حال با قیمت مناسب است که بتواند نیازهای زائران و مجاوران را تامین و رضایت آنها را جلب کند.

کیفیت بالا و قیمت مناسب محصول؛ دو راهبرد واحدهای تولیدی تابعه آستان قدس ‌برای عرضه به بازار

به گزارش قدس آنلاین، دکتر «مالک رحمتی» در بازدید از شرکت نان قدس رضوی گفت: در شرکت های تابعه آستان قدس هرگز به دنبال فعالیت اقتصادی با رویکرد سوداگری و منفعت طلبی نیستیم، هدف نهایی در همه این شرکت ها خدمت به زائر و مجاور و حضور در بازار داخلی ۸۰ میلیونی است و شرکتی خارج از این هدف، در چارچوب مد نظر مجموعه نمی گنجد.

حمایت از توسعه نان قدس رضوی بر پایه نیاز زائران

رئیس بنیاد بهره وری موقوفات همچنین با اشاره به ظرفیت های قابل توجه در شرکت نان قدس رضوی افزود: این شرکت به دلیل ارتباط مستقیم با زائران و مجاوران مورد توجه ویژه قرار دارد و به همین دلیل حمایت های لازم از طرح ها و برنامه های توسعه ای آن صورت خواهد گرفت، البته این توسعه ها باید بر پایه نیازسنجی از زائران و حرکت در مسیر تامین این نیازها باشد.

وی تصریح کرد: به عنوان مثال، تولید برخی محصولات جدید برای تامین وعده های غذایی زائران می تواند در کاهش هزینه های سفر به ویژه برای زائران کم توان موثر باشد و برای اجرای این طرح ها پشتیبانی لازم انجام خواهد شد.

پشتیبانی برای رفع موانع تولید

در این نشست «سیدمهدی طالبیان» مدیرعامل شرکت صنایع غذایی رضوی نیز به برخی اهداف و برنامه های تدوین شده برای سال ۱۴۰۰ اشاره کرد و گفت: تلاش خواهیم کرد با تقویت محصولات غذایی تولیدی، علاوه بر تامین نیاز زائر و مجاور، بستر اشتغالزایی بیشتر را نیز فراهم کنیم.

طالبیان افزود: با توجه به شعار سال، موانع پیش روی شرکت صنایع غذایی آستان قدس رضوی مشخص شده است تا با پشتیبانی بیشتر بتوانیم این موانع را رفع و حمایت از تولید تقویت شود.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.