به همت موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی ۶۰۸ هزار زیارت نامه و ادعیه تک برگی در سال گذشته منتشر شد.

انتشار بیش از ۶۰۰ هزار زیارت‌نامه و ادعیه تک‌برگی در سال گذشته

به گزارش قدس آنلاین، مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی با اعلام این خبر اظهار کرد: با آغاز شیوع بیماری کرونا و به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی، استفاده از «قرآن و کتب ادعیه حرم» برای زائران بارگاه منور امام رضا(ع) میسر و مقدور نبود و از همین رو مؤسسه چاپ و انتشارات متناسب با سیاست‌های جدید آستان قدس رضوی از اسفند ماه سال ۹۸ تاکنون در چندین مرحله زیارت‌نامه‌های تک‌برگی، زیارت امین‌الله، زیارت رجبیه، شرح دعای هفتم صحیفه سجادیه، دعاهای ماه مبارک رمضان و... را چاپ و تحویل بارگاه مطهر رضوی داده است.

مسعود فرزانه افزود: این زیارت نامه‌ها در سه قطع ۴A، بروشوری و دفترچه‌ای به چاپ رسیده و در اختیار زائران قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بخش دیگر فعالیت‌های مؤسسه در روزهای کرونا به تأمین محصولات فرهنگی مورد نیاز حرم مطهر رضوی در مناسبت‌های ویژه ای همچون دهه کرامت، دهه ولایت، عید سعید غدیر خم و دهه اول ماه محرم که چندین کتاب، پوستر، کارت پستال تبریک و... اختصاص دارد که در همین راستا بیش از یک میلیون و ۱۳۷ هزار عدد چاپ شد و برای رفع نیازهای چاپی زائران تحویل معاونت‌های تبلیغات اسلامی و اماکن متبرکه حرم مطهر رضوی داده شده است.

مدیر عامل موسسه چاپ و انتشارات آستان قدس رضوی اضافه کرد: از آغاز بحث کرونا تاکنون، تأمین نیازهای چاپی این مؤسسه‌ها در قالب کتاب، پوستر و... طی این مدت حسب نیاز مؤسسه‌های آستان قدس رضوی انجام شده است و خللی در تأمین نیازهای این مؤسسه‌ها در دوران کرونا به وجود نیامده است.

وی متذکرشد: خدمات به سایر مشتریان هم حسب روال قبلی مؤسسه در دوره شیوع کرونا تاکنون انجام شده و با رعایت مشتری‌مداری، تأمین نیازهای چاپی آنان صورت گرفته است، از آغاز شرایط کرونایی تاکنون تقریباً بیش از ۳۴ میلیون و ۲۳۰ هزار عدد محصولات و سفارشات چاپی برای مشتریان مربوط توسط این مؤسسه چاپ و تحویل داده شده است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.