نشست هم اندیشی دبیران و نمایندگان جوامع فرهنگی قرآنی عصر «یادبود شهید جهادگر قرآنی دانیال سالاری» به همت و میزبانی مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی و با همکاری جامعه قرآنی عصر در مشهد برگزار می شود.

نشست هم اندیشی نمایندگان جوامع فرهنگی قرآنی عصر برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، این نشست با موضوع راه کارهای ترویج و ساماندهی و گسترش جلسات خانگی قرآن کریم در روزهای ۱۸، ۱۹ و ۲۰ فروردین ماه سال جاری در محل زائر سرای رضوی برگزار خواهد شد.

پرداختن به موضوعاتی همچون رسالت و ماموریت آستان قدس رضوی در توسعه جلسات خانگی قرآن کریم، نقش جبهه فرهنگی انقلاب در ترویج گفتمان قرآنی جامعه، برگزاری کارگاه ارائه تجربه و تحلیل قوت و ضعف و همچنین مهارت های ارتباط موثر و برپایی محفل قرآنی با تلاوت حاج حمید شاکر نژاد از جمله برنامه های اجرایی روز نخست این نشست است.

همچنین تشریح عملیات رسانه ای و سامانه جلسات خانگی قرآن کریم، بررسی وضعیت موجود و وضعیت مطلوب استان ها نسبت به اقتضائات در توسعه جلسات خانگی، تعیین سهم کمی هر استان در توسعه جلسات خانگی تا پایان سال ۱۴۰۰، تبیین ضرورت شبکه سازی و کار تیمی، تکنیک های شبکه سازی و کار تشکیلاتی و نقش قرارگاه قرب در گسترش فعالیت های قرآنی از موضوعاتی است که در روز پنج شنبه ۱۹ فروردین ماه ارائه خواهد شد.

مراسم اختتامیه نشست هم اندیشی دبیران و نمایندگان جوامع فرهنگی قرآنی عصر نیز شامل جمع بندی و قرائت بیانیه نهایی است که روز جمعه ۲۰ فروردین برگزار خواهد شد.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.