استاندار تهران با انتقاد از عدم تبعیت برخی از دستگاه‌های ملی و وزارتخانه‌ها از مصوبه ستاد کرونا گفت: قرنطینه و تعطیلی کامل تهران غیر ممکن است.

استاندار تهران: قرنطینه و تعطیلی کامل تهران غیر ممکن است

به گزارش قدس آنلاین، انوشیروان محسنی بندپی عصر یکشنبه در حاشیه مراسم افتتاحیه شتاب دهنده تخصصی سلول‌های بنیادی د ر جمع خبرنگاران در خصوص تعطیلی و قرنطینه کامل تهران اظهار داشت: قرنطینه تهران غیر ممکن است.

محسنی بندپی با بیان اینکه قرنطینه کامل قابل اجرایی نیست گفت: به طور مثال پارکی که امروز با رعایت نکات و دستورالعمل‌های بهداشتی مورد افتتاح و بهره برداری قرار گرفته است اگر یک روز هم زودتر افتتاح می‌شد به نفع کشور است.

استاندار تهران عنوان داشت: آن چیزی که رعایت دستورالعمل‌ها است و ستاد ملی مصوب کرده این است که به غیر از مشاغل یک بقیه شامل مشاغل ۲ و ۳ و ۴ باید تعطیل باشند و همه باید این موضوع را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه برخی دستگاه‌های ملی و وزارتخانه‌ها همکاری و تبعیت پذیری لازم را ندارند، افزود: این انتقاد نسبت به این دستگاه‌ها وجود دارد.

محسنی بندپی عنوان داشت: در حال حاضر بازارها و پاساژها تعطیل هستند و امشب ۲۲ فروردین ماه جلسه فوق العاده‌ای خواهیم داشت تا نسبت به اجرای چیزی که قانون مصوب کرده افرادی که مکلف به اجرا هستند را موظف کنیم تا قانون اجرا شود چرا که در این راستا برخی از دستگاه‌های ملی و وزارتخانه‌ها نسبت به تبعیت پذیری از دستورالعمل‌های بهداشتی همکاری لازم را ندارند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.