اتحادیه جوانان ترکیه در نامه‌ای خطاب به موسسه بین‌المللی حقوق بشر صلح زیبا اقدام تروریستی در سایت هسته‌ای نطنز را محکوم کرد.

اتحادیه جوانان ترکیه اقدام تروریسی در "نطنز" را محکوم کرد

قدس آنلاین: در این نامه تأکید شده است: انفجار در اثر حمله تروریستی با سازماندهی اسرائیل صورت گرفته است. به عنوان اتحادیه جوانان ترکیه ما این عمل مجرمانه اسرائیل را به شدت محکوم کرده و همچنین از نیروهای بین‌المللی نیز خواهان محکومیت آن هستیم.

متن این نامه که از سوی ییلدیریم گنچر، رئیس اتحادیه جوانان ترکیه خطاب به سامان نیازی، معاون موسسه بین المللی حقوق بشر صلح زیبای جمهوری اسلامی ایران ارسال شده، بدین شرح است:

نیروهای امپریالیست صهیونیستی حمله شنیعی را  علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داده‌اند. انفجار در مرکز سانتریفیوژ هسته‌ای ایران در رسانه غربی به صورت یک "حادثه" پخش و تبلیغ می شود. لیکن، ما می دانیم که انفجار در اثر حمله تروریستی با سازماندهی اسرائیل صورت گرفته است. به عنوان اتحادیه جوانان ترکیه ما این عمل مجرمانه اسرائیل را به شدت محکوم کرده و همچنین از نیروهای بین المللی نیز خواهان محکومیت آن هستیم.

اراده و عزم ایران برای توسعه تکنولوژی هسته ای نشانی از عزم کشور برای ایستادن در برابر تحریم های امپریالیستی است. این حملات جز تقویت و تشویق ایران برای ادامه راه خود تاثیر دیگری نخواهد داشت. اعلام کشور ایران مبنی بر ادامه افزایش غنی‌سازی اورانیوم نشانه مهمی بر این امر می باشد. به عنوان جوانان ترک ما از این موضع باوقار طرفداری می کنیم.

بلوک آمریکایی-اسرائیل محور در منطقه ما در شرف به پایان آمدن است. از قفقاز تا مدیترانه شرقی، از آسیای غربی تا شمال سوریه، تمامی جبهه هایی که آنها باز کردند منتج به ظفرهای کشورهای اوراسیایی شده است. این پایان راه برای آمریکا و اسرائیل است.

ترکیه و ایران به عنوان همسایه ها و برادر-خواهران خوب برای مدت بیش از 400 سال، به عنوان دو کشوری که وارثان تمدن های بزرگی هستند، و با توجه به ریشه اسلامی مشترکی که داریم، نقش تعیین کننده خودشان برای دفن بلوک امپریالیستی-صهیونیستی را به جهانیان نشان داده اند.

ما شانه به شانه با ملت ایران که در برابر امپریالیسم مقاومت می کند ایستاده و همیشه خواهیم ایستاد. ما امپریالیسم را با همکاری قوی بین کشورهایمان شکست داده و ریشه کن خواهیم ساخت. به عنوان اتحادیه جوانان ترکیه، با این مسئولیت و عزم تاریخی، عمیق ترین حس همبستگی خود را به دوستان ایرانی خود و تمامی ملت ایران تقدیم می کنیم.    

با سپاس فراوان

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.