بازی محبوب BIOSHOCK که طرفداران بسیاری دارد در نسخه بعدی فضای جهان بازی را تجربه خواهد کرد.

نسخه بعدی بازی "BIOSHOCK"جهان باز خواهد بود +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، به طور رسمی در دسامبر سال ۲۰۱۹ اعلام شد که در نهایت، نسخه بعدی بازی محبوب BioShock ساخته خواهد شد، استودیو Cloud Chamber به دنبال یک نویسنده خبره برای ارائه داستان خاص و زیبا است.

ظاهراً ویژگی که می توان انتظار داشت با توجه به نویسنده ارشدی که به دنبال آن هستند، فردی خواهد بود که می‌تواند داستان‌های تأثیرگذار و شخصیت محور را در یک محیط جهان باز طراحی کند و در داخل بازی، طراحی خطی کمتر وجود خواهد داشت.

علاوه بر این، Brainstorm محتوای مأموریت اولیه و ثانویه را به شما پیشنهاد می‌دهد، همچنین این امکان هست که که بازیکنان می توانند در کنار داستان اصلی بازی، بازی های جانبی را نیز انجام دهند.

جهت گیری بعدی BioShock، لیست Cloud Chamber's Videogame AI Programmer است که از فرد نویسنده می خواهد یک سیستم جمعیت شهری و قبیله‌ای سیستمیک یک هوش مصنوعی خصمانه اجرا کند.

برخی از لیست های دیگر نیز شامل طراح ارشد فنی، طراح UI / UX و طراح جهان باز، به احتمال زیاد به عنوان BioShock در جهان باز اعتبار بیشتری می دهند.

معنای جهان باز برای BioShock چیست؟

قدرت اصلی BioShock همیشه در داستان پردازی عمیق و لایه‌ای آن بوده است، این بازی تمایل دارد در محیط و داستان بازی و اکنون در محیط جهان باز غرق شود.

همانطور که گفته شد، BioShock بازی شگفت انگیزی است که در آن یک محیط جهان باز می‌تواند محتویات داستان اصلی خود را ارتقا دهد. BioShock همیشه به موضوعات ضد استقرار پرداخته است و به نظر می رسد که "سیستم های جمعیت شهری" و " زیست محیطی قبیله ای سیستمی" می توانند مستقیماً در این امر نقش داشته باشند.

برای لحظه ای بازی BioShock را تصور کنید که در یک شهر پرجمعیت برگزار می شود، جایی که تصمیمات شما به عنوان یک بازیکن در زمان واقعی بر ساکنان هوش مصنوعی شهر تأثیر می گذارد. به عبارت دیگر ، بازی که در آن اقدامات شما می تواند شورشی را برانگیزد یا یک شهر را سرکوب کند.

البته خیلی زود است که حدس بزنیم بازی در زمان عرضه واقعاً چگونه باشد، هرچند امیدواریم که Cloud Chamber بتواند ویژگی های خاص تری از رانندگی از نقطه A به نقطه  B رابه عنوان مثال ارائه دهد، بتواند یک منطقه را پاکسازی کند و سپس به حرکت خود ادامه دهد، چرخه ای که بیشتر بازی های دنیای آزاد معمولاً در آن قرار می گیرند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.