۲۸ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۶
کد خبر: 748147

آبپاش‌­های هانتر از لحاظ اقتصادی به ­صرفه بوده و از کیفیت خوبی بهره‌­مند می‌­باشند. همچنین بصورت یکدست فضا را آبیاری می­‌کند و چون این محصول در زیر زمین نصب می‌­شود از لحاظ امنیتی بالا می‌­باشد.

خرید تجهیزات آبیاری

آبپاش مخفی ­‌شونده هانتر محصولی از شرکت هانتر و نوعی آبپاش است که در زیر زمین یا زیر چمن و فضای سبز نصب می­‌کنند و از آن برای آبیاری گیاهان، درختان، مزارع، زمین فوتبال و فضای سبز استفاده می­‌کنند. آبپاش مخفی ­شونده  فضای سبز بیشترین فروش آبپاش مخفی­‌شونده را داراست؛ اما دلیل محبوبیت آبپاش مخفی‌­شونده هانتر چیست؟ باید گفت هانتر قدیمی‌­ترین و معروف­‌ترین برند دنیا در زمینه تولید لوازم کشاورزی تا باغبانی می‌­باشد و در تولید لوازم آبیاری بارانی نگرشی کاملاً حرفه­‌ای و تخصی دارد. آبپاش‌­های هانتر از لحاظ اقتصادی به ­صرفه بوده و از کیفیت خوبی بهره‌­مند می‌­باشند. همچنین بصورت یکدست فضا را آبیاری می­‌کند و چون این محصول در زیر زمین نصب می‌­شود از لحاظ امنیتی بالا می‌­باشد. در زمان خرید آبپاش مخفی ­شونده هانتر باید به میزان شعاع پاشش(کم، متوسط، زیاد) با توجه به منطقه موردنظر برای آبیاری، دقت کنید.

آشنایی با آبپاش مخفی­ شونده فضای سبز

برای جلوگیری از هدر رفت آب و بالا بردن راندمان کار، شرکت هانتر مدل‌­های متنوعی از آبپاش مخفی­ شونده فضای سبز را به شکل آبیاری یکنواخت طراحی و تولید نمود. روش آبیاری در فضای سبز به دو شکل سطحی و تحت فشار صورت می­‌پذیرد. آبیاری بارانی نوعی از آبیاری تحت فشار می‌­باشد که آب از طریق شبکه انتقال و با فشار بیشتر از یک اتمسفر در اطراف گیاه پخش می­‌شود. در روش قطره‌­ای بجای آبپاش از قطره ­چکان برای آبیاری استفاده می­‌کنند. آبپاش مخفی­ شونده هانتر را می‌­توان در سه دسته تعریف نمود. هانتر مخفی­ شونده PGJ که ۸ نازل استاندارد قابل تعویض، فیلتر برای جلوگیری از گرفتگی نازل، کمان پاشش با قابلیت تنظیم ۴۰ تا ۳۶۰ درجه و در مناطقی با فشار کم آب مناسب است. مدل SRM برای مناطق بزرگ و کوچک به طور ترکیبی استفاده شده، دارای ۶ نازل آب و با قابلیت تنظیم شعاع که بتوان اسپری را تنظیم کرد و برای آبیاری انواع گیاهان پوششی مناسب است. آبپاش مخفی­ شونده هانتر PGP از اولین و مهم­‌ترین و محبوب‌­ترین آبپاش‌­های فضای سبز بوده که دارای چرخش بی­‌سر و صدا و منظم و بدون ایجاد ضربه، ۱۲ نازل قرمز، ۸ نازل خاکستری، ۸ نازل آبی و فیلتر برای جلوگیری از ورود ذرات می‌­باشد.

برای استفاده بهینه مصرف آب و صرفه جویی در مصرف از جمله در صنعت کشاورزی از روش آبیاری بارانی و قطره‌­ای استفاده می­‌کنند. از مزایای آبیاری بارانی می‌­توان به جلوگیری از فرسایش خاک، افزایش راندمان تولید، توزیع یکنواخت آب و کود به تمامی نقاط مزرعه یا فضای سبز، امکان استفاده در زمین­‌های پرشیب و کاهش هدر رفت آب اشاره کرد. در روش آبیاری بارانی به دلیل اینکه رسوبات راه لوله را می‌­بندند ،باید از یک سیستم تصفیه کننده آب نیز استفاده نمود. لازم به ذکر است برای اینکه طول عمر تجهیزات آبیاری افزایش یابد، بهتر است فیلترها را به صورت مداوم و هفتگی تمیز کرد و در فاصله‌­های زمانی منظم تجهیزات سیستم، کنترل شود تا در صورت وجود خرابی آن را تعمیر کرد. یکی از تجهیزات کشاورزی که در این زمینه آبیاری بارانی مناسب است آبپاش مخفی­ شونده هانتر می‌­باشد که در ابتدای مقاله به معرفی آن پرداختیم.

تایمر آبیاری قطره­‌ای چیست؟

در روش آبیاری قطره‌­ای آب بصورت جداگانه و مکرر توسط قطره چکان‌­هایی به ریشه  گیاهان ترزیق می­‌شود و برای اینکه آبیاری فضای سبز بطور اتوماتیک و هوشمند با برنامه­‌ای منظم صورت بپذیرد نیازمند به تایمر آبیاری از جمله تایمر آبیاری قطره­‌ای می­‌باشید. تایمر آبیاری انواع مختلفی با خروجی یکسان دارد یعنی همه آن‌ها وظایف یکسانی را دنبال می­‌کنند و مهم­‌ترین آن جلوگیری از هدر رفت آب و آبرسانی به اندازه و به موقع به گیاهان و گل‌ها و محصولات به منظور افزایش بازدهی است. اجزای تشکیل دهنده تایمر آبیاری عبارتند از: بورد الکترونیکی، یک محفظه برای باطری­‌ها و یک شیربرقی. این تایمرها قابلیت اتصال به شیر آب و در بعضی مدل‌ها  قابلیت اتصال به مخزن را هم دارند آن هم  به دلیل اینکه با فشار کاری صفر هم شروع به کار می­‌کنند. این دستگاه یکی از محصولات پرفروش در زمینه محصولات کشاورزی و باغبانی می­‌باشد.

فیلتر دیسکی چیست و چه مزایایی دارد؟

فیلتر دیسکی به عنوان فیلتر ثانویه در فرایند تصفیه آب به کار گرفته می‌­شود که این فیلترها از دیسک‌­های روی هم و شبیه به یک واشر داخل یک لوله ثابت قرار گرفته­‌اند. بر روی صفحات دیسکی برجستگی­‌هایی وجود دارد تا مانع ورود ذرات شن و ماسه و جلبک­‌های کوچک به داخل و خروج آب تمیز و تصفیه شده از لای دیسک­‌ها می‌­شود. کیفیت فیلتر دیسکی به عوامل مختلفی از جمله طول بدنه فیلتر، شکل ظاهری فیلتر دیسکی، تعداد و زاویه قرارگیری شیارها بستگی دارد. همچنین دیسک­‌های هم‌رنگ، اندازه برابر دارند. فیلترهای دیسکی به دو نوع دستی و اتوماتیک دسته‌­بندی شده که نوع دستی آن را می‌­توان بطور دستی شست وشو کرد و نوع اتوماتیک فیلتر را بصورت خودکار شست وشو داد. قیمت فیلتر دیسکی اتومات گران‌تر از نوع دستی آن است و بیشتر در صنایع بزرگ کاربرد دارد. فیلتر دستی نیز بیشتر در صنعت کشاورزی بکار گرفته می­‌شود. فیلتر دیسکی هلیکس بخاطر وجود پروانه داخل محفظه این فیلترها باعث ایجاد گرداب و دور نگه داشتن ذرات درشت­‌تر از دیسک­‌ها شده که باعث می­‌شود عملیات بکواش دیر به دیر انجام گردد.

برای خرید تجهیزات آبیاری از جمله آبپاش مخفی­ شونده هانتر به کجا مراجعه کنیم؟

 خرید تجهیزات آبیاری از یک مرجع معتبر و شناخته شده خواست تمامی کسانی است که بدنبال یک محصول مرغوب و باکیفیت هستند. یکی از مراکزی که با سال‌ها تجربه در این زمینه فعالیت می‌­کند و در بین مشتریان خود محبوبیت دارد بازرگانی آب نیرو می­‌باشد. از جمله تجهیزات آبیاری شرکت آب نیرو می­‌توان به فیلتر دیسکی ، آبپاش مخفی­ شونده هانتر، لوازم آبیاری قطره‌­ای، تایمر آبیاری و بسیاری دیگر از محصولات را ذکر کرد برای آشنایی بیشتر با محصولات و خدمات ارائه شده توسط این مجموعه تخصصی می­‌توانید به آدرس اینترنتی https://abniro.com مراجعه کرده و اطلاعات بیشتری را کسب نمایید. هدف بازرگانی آب نیرو بالا بردن سطح کیفیت محصولات و منطبق براستانداردهای جهانی بوده که برای رسیدن به این هدف از کادری مجرب و متخصص و نیروهای فنی بهره گرفته است. محصولات ارائه شده توسط این شرکت دارای قیمتی مناسب، کیفیتی بالا و اصل بوده و بعد از خرید از سایت در کوتاه­‌ترین زمان بدست شما خواهد رسید. در صورت نیاز می‌­توانید از طریق راه‌های ارتباطی مندرج در سایت آب نیرو با این مجموعه ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را مطرح نمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.