همزمان با فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و به همت فضای مجازی حوزه بین الملل معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طرح «رمضان رضوی» در بارگاه نورانی ثامن الحجج(ع) در حال اجراست.

اجرای طرح «رمضان رضوی» ویژه ماه مبارک رمضان در حرم مطهر

به گزارش قدس آنلاین، بحث تبلیغ از موضوعات بسیار مهمی است که در حوزه بین الملل مورد توجه قرار گرفته است اما به دلیل شرایط به وجود آمده ناشی از کرونا و عدم امکان سفر مبلیغن به کشورهای مختلف، از سال گذشته طرحی با عنوان «رمضان رضوی» از سوی فضای مجازی حوزه بین الملل معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی پایه ریزی شد.

در همین راستا فراخوانی به ۶ زبان انگلیسی، عربی، اردو، فرانسه، اسپانیولی و آذری منتشر و محتواهای متنوعی آماده سازی شد و متناسب با مناطق و زبان کشورها، ۷۵۰ کلیپ از بهترین اساتید مطرح در جهان اسلام اعم از احکام، آموزش زبان فارسی، تفسیر و آموزش قرآن، طب اسلامی، مباحث اخلاقی، عقاید و... و. ویژه ماه مبارک رمضان تولید و در اختیار مخاطبان در حوزه بین الملل قرار گرفت.

در قالب این طرح گروه‌هایی در فضای مجازی بویژه در واتساپ راه اندازی شد و ۶ هزار مخاطب، با همکاری ۶۰ استاد و مبلغ از این طرح بهره‌مند شدند که این اساتید وظیفه تولید محتوا و پاسخگویی به سوالات و شبهات مخاطبان را بر عهده داشتند.

طرح «رمضان رضوی» با همکاری جامعه‌المصطفی و جامعه‌المرتضی در قم اجرا می‌شود و امسال نیز همانند سال گذشته، همزمان با ایام ماه مبارک رمضان این طرح با محوریت آموزش روخوانی و روانخوانی، مفاهیم و تفسیر قرآن همزمان با ماه مبارک رمضان، راه اندازی شده است.

 

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.