مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: پارسال ۲۳ هزار و ۴۶۲ فرصت شغلی توسط مراکز کاریابی استان شناسایی و ۱۰ هزار و ۳۹۰ نفر نیز مشغول کار شدند.

پارسال ۱۰ هزار نفر توسط مراکز کاریابی خراسان رضوی مشغول کار شدند

به گزارش قدس آنلاین، حمیدرضا پناه افزود: پارسال همچنین با توجه به شرایط موجود و شیوع ویروس کرونا شمار کارجویان ثبت نام شده در مراکز کاریابی استان به ۳۳ هزار و ۲۶۰ نفر رسید.
وی ادامه داد: در حال حاضر ۵۸ مرکز کاریابی غیردولتی در این استان فعال هستند که از این تعداد ۲۵ مرکز در مشهد و ۳۳ مرکز در سایر شهرستانهای استان فعالیت دارند و شهرستان‌های جوین و کلات، موسسه کاریابی ندارند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: ۱۶ مرکز کاریابی بین المللی در استان نیز دارای مجوز از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند که یک مرکز از این تعداد در نیشابور و بقیه در مشهد فعالیت دارند.
وی افزود: پارسال هشت مرکز کاریابی غیرمجاز در استان شناسایی و با آنان برخورد قانونی شد و پنج مرکز کاریابی غیرمجاز به مراجع قضایی معرفی شد که منجر به صدور رأی گردید.
پناه ادامه داد: تا پایان اسفند ماه پارسال ۲۰ جلسه هیات استانی مراکز کاریابی برگزار شد که صدور مجوز تاسیس پنج مرکز کاریابی در مشهد و دیگر شهرستانهای استان، لغو مجوز چهار مرکز کاریابی متخلف در شهرستانهای مشهد و سبزوار، تذکر کتبی به ۹ مرکز کاریابی به دلیل تخلف از جمله مصوبات این جلسات بود.
وی به اجرای طرح کارورزی دانش‌آموختگان دانشگاهی نیز اشاره کرد و گفت: پارسال هزار و ۲۷۵ نفر در خراسان رضوی زیرپوشش این طرح قرار گرفتند که ۸۰۳ نفر در استان متقاضی کارورزی شده و برای بهره‌گیری از طرح دانش‌آموختگان دانشگاهی ثبت‌نام کردند.  

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.