عضو هیئت انتخاب جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) با اشاره به چشم انداز روشن این جشنواره گفت: آثار ارسالی به جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) از تنوع و کیفیت بالایی برخوردار هستند.

تنوع و کیفیت بالای آثار ارسالی به جشنواره رسانه ای امام رضا(ع)

به گزارش قدس آنلاین، تقی دژاکام با اشاره به روند داوری آثار ارسال شده به نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع) اظهار داشت: از لحاظ آماری، آثار بسیار زیادی به این جشنواره ارسال شده و به شخصه انتظار چنین استقبالی از سوی مخاطبان و شرکت کنندگان را نداشتم.

وی افزود: قطعا این جشنواره موجب برکات زیادی خواهد شد و فضای رسانه‌ای را به سوی سیره امام رضا(ع) متوجه خواهد کرد و قطعا در سال های بعد شاهد خواهید بود که شرکت کنندگان از وسعت جغرافیایی بیشتری آثاری با محوریت سیره رضوی را تولید و ارسال خواهند کرد و این فضای رسانه ای کشور را امام رضایی تر خواهد کرد.

عضو هیئت انتخاب جشنواره رسانه‌ای امام رضا(ع)   بیان کرد: بنظرم در سال‌های بعد می‌توان قالب‌های بیشتری را به این جشنواره افزود؛ مثلا در حوزه شعر یا داستانک با موضوع سیره رضوی ظرفیت خوبی وجود دارد که باید از آن بهره گرفت. قطعا سال به سال جشنواره از نظر قالب و همچنین تعداد شرکت‌کنندگان بهبود پیدا خواهد کرد و به شخصه چشم‌انداز بسیار روشنی برای این جشنواره در سال‌های آتی قائل هستم.

لازم به ذکر است، اولین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) به همت مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با اهداف گسترش و ترویج آموزه ها و فرهنگ والای رضوی در عرصه های مختلف، بازخوانی مفاهیم بنیادین در پیوند با سیره رضوی، حمایت از پدیدآورندگان آثار رسانه ای رضوی، ارتقای سطح کمی و کیفی آثار رسانه ای در حوزه معارف رضوی در حال برگزاری است.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.