۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷
کد خبر: 749166

استقلال از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد فردا برای جبران شکست ۴ بر ۳ مقابل الدحیل با تمام قوا به دیدار برگشت می‌رود.

در کمین الدحیل هستیم

آن‌ها برای صدرنشینی چاره‌ای جز شکست این تیم ندارند. میان مردان خط میانی استقلال آرش رضاوند عملکرد خیره کننده‌ای داشته و توانسته در سه بازی نخست لیگ قهرمانان آسیا به یکی از بهترین بازیکنان تیمش تبدیل شود. رضاوند در تلاش است تا در بازی دوباره با الدحیل ناکامی بازی قبل مقابل این تیم را جبران کند.

دربازی با الشرطه بهترین بازیکن میدان شدی و بعد از مدت‌ها بازی‌ات سبب تحسین کارشناسان شد.

آن بازی شرایط خاصی داشت چون حریف ۱۰ نفره شده بود و ۱۰ نفره شدن حریفان درچنین شرایطی نمی‌تواند لزوماً به سود تیم ۱۱ نفره باشد. این موضوع کار ما را دشوار کرد. الشرطه یک تیم فیزیکی بود و درگیرانه بازی می‌کرد و کار سختی داشیم. اما با برنامه‌ای که داشتیم توانستیم به یک برد قاطعانه برسیم.

در بازی با الدحیل اما به آنچه می‌خواستید نرسیدید.

متأسفانه همین طور شد. ما دربرخی دقایق حتی می‌توانستیم گل پیروزی را به ثمر برسانیم اما بدشانسی آوردیم. خیلی از موقعیت‌های ما از دست رفت و نتوانستیم گل پیروزی را وارد دروازه الدحیل کنیم. همین موضوع سبب شد تا آن‌ها از تک فرصتی که برایش ایجاد شد، استفاده کنند و گل چهارم را هم به ثمر برسانند. حقیقت این است که ما درآن بازی مستحق باختن نبودیم و باید این بازی را می‌بردیم اما فوتبال در چنین سطحی همین است وباید حواسمان را جمع کنیم.

یک پنالتی را هم برای شما نگرفتند

خطا روی قایدی پنالتی بود ولی داور آن را نگرفت. شاید هم ندید. با این حال من معتقدم باید این‌قدر مقتدرانه بازی کنیم که اصلاً کار به اعتراض و تصمیم داور نکشد. در همان بازی ما چند موقعیت عالی را از دست دادیم و نشان دادیم از نام حریف نمی‌ترسیم.

پیش‌بینی‌ات از بازی برگشت چیست؟ شما باید دوباره با الدحیل بازی کنید واگر اشتباهی مانند بازی قبل شود کار صعود دشوار می‌شود.

همین طور است. ما حق یک اشتباه هم نداریم. باید همگی بدون اشتباه ظاهر شویم. نباید اجازه دهیم اتفاقات بازی قبل تکرار شود. همه متحد شدیم که آن شکست را جبران کنیم. استقلال توانایی‌اش را دارد که الدحیل را شکست دهد. ما تیم بسیار خوبی داریم. تیمی که می‌تواند به دستاوردهای بزرگی درقاره برسد. امیدوارم دوباره دچار بدشانسی نشویم وبه آنچه می‌خواهیم برسیم. از همین حالا در کمین این تیم هستیم.

نظرت درباره دربی آسیایی چیست؟

اتفاق هیجان انگیزی است. اما معتقدم در این مراحل ابتدایی حیف است که شانس‌های قهرمانی کشورمان به دست خودمان از گردونه رقابت‌ها خارج شوند.امیدوارم در مراحل بالاتر دو تیم به هم بخورند.

هواداران استقلال هم در فضای مجازی برای شما سنگ تمام گذاشتند.

بله، درجریان هستیم. واقعاً دست همه آن‌ها درد نکند. هواداران استقلال همیشه به ما محبت دارند. آن‌ها تلاش ما را می‌بینند. امیدوارم بتوانیم دل آن‌ها را شاد کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.