مدیربهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی گفت: ۴۹۷۹ مورد انشعاب رایگان گازطبیعی به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی این استان در سال گذشته واگذار شده است.

واگذاری ۴۹۰۰ انشعاب رایگان گاز به مددجویان کمیته امداد خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، فرشید دشتی مدیربهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی در خصوص اقدامات و فعالیت‌های شرکت گاز در راستای توسعه متوازن نعمت الهی گاز در جامعه به ویژه افراد کمتر برخوردار گفت: در سال گذشته، ۴۹۷۹ انشعاب رایگان گاز به مددجویان این استان اهدا شد که از این تعداد ۱۰۹۵ مورد به خانوار تحت پوشش بهزیستی و ۳۸۸۴ مورد هم به مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) واگذار شده است.
او افزود: در مجموع تاکنون ۷۷ هزار و ۴۰۵ خانوار تحت پوشش سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی در خراسان رضوی از انشعاب رایگان گاز طبیعی بهره‌مند شدند.
مدیربهره برداری شرکت گاز خراسان رضوی ادامه داد: مددجویان نهادهای حمایتی که تاکنون از امتیاز انشعاب گاز بهره‌مند نشدند، می‌توانند با دریافت معرفی‌نامه از نهاد مربوطه و ارائه آن به شرکت گاز از امتیاز کنتور و اشتراک رایگان استفاده کنند.
دشتی بیان کرد: بر اساس قانون افراد تحت پوشش سازمان‌ها و نهادهای حمایتی همانند کمیته امداد امام خمینی (ره)، سازمان بهزیستی با ظرفیت مصرفی ۶ مترمکعبی می‌توانند برای یکبار از اشتراک رایگان گاز بهره‌مند شوند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.