بجنورد- معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه شهرسازی خراسان شمالی گفت: در حال حاضر ۵۰درصد مسکن مهر بدون متقاضی استان تعیین تکلیف شد.

مسکن مهر بدون متقاضی خراسان شمالی تعیین تکلیف شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از راه و شهرسازی خراسان شمالی، علی فخرانی اظهار داشت:  تاکنون هزار و ۱۷۲ واحد مسکن مهر در استان که بدون متقاضی بود، معادل نیمی از این واحدها تعیین تکلیف شده و مابقی هم امسال واگذار می‌شود.

وی افزود: پیش‌ازاین ۲ هزار و ۹۰ واحد مسکن مهر استان در سه شهر بجنورد، شیروان و اسفراین به علت نداشتن متقاضی مؤثر، بلاتکلیف بود که اخیراً بخش زیادی از این واحدها به متقاضیان جدید تخصیص داده‌شده است.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه شهرسازی خراسان شمالی با اشاره به اینکه این پروژه‌های مشکل‌دار مسکن مهر زیر ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند گفت: اخیراً ۶۰۸ واحد مسکن مهر در اسفراین به تعاونی مسکن آذین فورج تخصیص شده است.

فخرانی خاطرنشان کرد: در شیروان هم پروژه ۶۰ واحدی به تعاونی مسکن مهر اتحاد و پروژه ۵۴ واحدی به تعاونی مسکن نانوایان واگذار شد و ۷۲ واحد هم به‌صورت خودمالکی به سازنده واگذار می‌شود.

وی اظهار داشت: در گلستان شهر بجنورد هم پروژه ۴۸ واحدی تگن سازه به شرکت تعاونی اقتصاد و رسانه تخصیص داده‌شده، پروژه ۶۶ واحدی دیگر به تعاونی مسکن اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  و ۱۹۲ واحد هم به کارکنان ناجا تخصیص داده‌شده است.

فخرانی تأکید کرد: مابقی واحدهای مسکن مهر هم امسال تعیین تکلیف می‌شود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه  شهرسازی خراسان شمالی گفت: ۷۲ واحد مسکن مهر جاجرم هم به‌صورت خودمالکی به سازنده واگذار می‌شود.

فخرانی افزود: با توجه به گرانی، افزایش قیمت و تورم، متقاضی مؤثر که توان مالی برای تأمین آورده داشته باشد، وجود نداشت ازاین‌رو اجرای این پروژه‌ها بلاتکلیف مانده بود.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه  شهرسازی خراسان شمالی گفت: در استان ۲۴ هزار و ۶۲ واحد مسکن مهر در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر جمعیت استان برنامه‌ریزی و اجراشده است.

 

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.