وکلای خانواده اندریو براون جی آر مرد سیاهپوستی که توسط معاونان کلانتری کارولینای شمالی هدف تیراندازی قرار گرفته، بر این باورند که پلیس این شهروند سیاهپوست را اعدام کرده است.

پلیس آمریکا مرد سیاهپوست را در تیراندازی کارولینای شمالی اعدام کرده است

قدس آنلاین؛ به نقل از رویترز، معاونان کلانتری کارولینای شمالی هفته گذشته قصد بازداشت اندریو براون جی آر شهروند سیاهپوست را داشتند و در نهایت با تیراندازی مرگبار وی را به قتل رساندند.

بر اساس این گزارش، وکلای خانواده اندریو برایون گفته‌اند که تصاویر دوربین نصب شده روی لباس ماموران پلیس نشان می‌دهد براون اعدام شده و مقام‌های رسمی این اسناد و مدارک را مخفی کرده‌اند.

وکلا اعلام کردند: براون ۴۲ ساله دستانش را روی خودرویش قرار داده بود آن هم زمانی که چندین معاون کلانتر شروع به تیراندازی به سمت او کردند.

تصاویر ویدئویی نشان می دهد براون هرگز تهدیدی علیه ماموران کلانتری به شمار نمی رفته و در زمان وقوع این حادثه حداقل ۸ مامور در صحنه حاضر بوده‌اند.

یکی از وکلای خانواده براون گفت: آنها در حال تیراندازی بودند و می گفتند، اجازه بده دستانت را ببینیم. اجازه بدهید شفاف باشیم، این یک اعدام بوده است.

این تیراندازی چهارشنبه گذشته یک روز پس از محکوم شدن درک چاوین مامور سابق پلیس مینیاپولیس و قاتل جورج فلوید به وقوع پیوسته است.

دفتر کلانتری منطقه پاسکوتانک در ایالت کارولینای شمالی تایید کرده است که ۷ معاون کلانتر پس از تیراندازی جنجالی و مرگبار اخیر که منجر به فوت اندریو براون شده است، از کار تعلیق شده‌اند.

در پی این تیراندازی، اعتراضاتی در این شهر علیه رفتارهای خشونت آمیز و نژادپرستانه ماموران پلیس و کلانتری برپا شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.