با حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا کشور بحرین میزبان گروهی لقب گرفت که علاوه براین کشور تیم ملی ایران، عراق، کامبوج و هنگ کنگ نیز درآن حضور دارند. گروهی که اکنون عراق صدرنشین آن است، بحرین با ۹ امتیاز درجایگاه دوم قرار دارد وایران با ۶ امتیاز شرایط نسبتاً بدی را تجربه می‌کند.

شمارش معکوس برای ورود به جهنم

تنها امید ایران برای بازپس گرفتن امتیازهای از دست رفته، برخورداری از فرصت انجام یک بازی بیشتر است. ایران برخلاف همه تیم‌ها که پنج بار مقابل رقبای خود به میدان رفته‌اند، چهار بازی انجام داده و اگر فرصت رویارویی با عراق و بحرین را غنیمت بشمارد، بدون شک حتی به عنوان تیم اول نیز از این گروه صعود خواهد کرد.

فدراسیون فوتبال درتلاش است تیم ملی را به بهترین شکل ممکن برای آن رقابت‌ها سازماندهی کند. تیم ملی ۱۳ خرداد ماه یعنی تنها ۳۷ روز دیگر باید رخ دررخ تیم هنگ کنگ قرار بگیرد و زمان آنچنانی تا شروع این رقابت باقی نمانده است. درایامی که عزیزی خادم، ریاست فدراسیون فوتبال ایران را به عهده داشته تلاش‌هایی شده تا تیم ملی با امکاناتی مناسب راهی بحرین شود، اما از سوی کشور میزبان همکاری مناسبی با فدراسیون فوتبال انجام نمی‌شود وبه نامه نگاری‌ها یکی درمیان پاسخ داده شده است. برای مثال فدراسیون فوتبال قصد دارد در این سفر اصحاب رسانه را با تیم ملی همراه کند تا تیم ملی با روحیه بهتری راهی این رقابت شود اما درکمال تعجب فدراسیون فوتبال بحرین تنها با اعلام اینکه می‌خواهیم دستورالعمل‌های سخت گیرانه‌ای برای این رقابت درنظر بگیریم، سؤالات متعدد فدراسیون فوتبال دراین باره را بی پاسخ گذاشته است . این طور که پیداست کشور بحرین تمام نیروی خود را روی اثرگذاری روحی و روانی بر افکار فدراسیون نشین ها و تیم ملی ایران متمرکز کرده تا شاید با این حربه بتواند فوتبال ایران را از رسیدن به جام جهانی محروم کند وشرایط روانی بسیار بدی را برای فوتبال ایران در ایام میزبانی پدید آورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.