معاون خدمات زائرین حرم مطهر رضوی از توزیع بسته‌های افطاری درب منازل مشهدی‌ها به مناسبت گرامی‌داشت میلاد امام حسن مجتبی(ع) خبر داد.

بسته‌های افطاری حرم رضوی درب منازل مشهدی‌ها توزیع شد

به گزارش قدس آنلاین، امین بهنام ابراز کرد: با توجه به دور چهارم شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور و تأکیدات ستاد ملی مقابله با کرونا و همچنین تأکید تولیت آستان قدس رضوی مبنی بر ضرورت حفظ سلامت زائران، تصمیم بر این شد تا بسته‌های افطاری ساده حرم رضوی به صورت روزانه در نقاط مختلف مشهد بین مجاوران و زائران توزیع شود.

وی گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان افتخار میزبانی از زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی را با توزیع بسته‌های افطاری ساده در بین صفوف نمازگزاران بعد از اقامه نماز مغرب و عشا داشتیم و خادمان حضرت رضا(ع) نیز از لذت معنوی آن بهره‌مند می‌شدند.

بهنام ادامه داد: به مناسبت گرامی‌داشت شب ولادت کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) نیز برنامه‌های ویژه‌ای برای پذیرایی از زائران در حرم مطهر رضوی تدارک دیده بودیم، اما متأسفانه با توجه به تصمیمات اتخاذ شده، بسته‌های افطاری تهیه شده درب منازل مجاوران حرم حضرت رضا(ع) تحویل داده شد تا آنان در منزل خود بر سر سفره این امام همام بنشینند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم به زودی این ویروس منحوس ریشه‌کن شود تا ما همچون گذشته توفیق خدمت به ارادتمندان حضرت رضا(ع) را در حرم مطهر رضوی داشته باشیم

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.