۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۷
کد خبر: 750430

هدف اصلی رئال مادرید در فصل تابستان جذب یک مهاجم گلزن و جدید خواهد بود. بیش از دو سال از قرارداد لواندوفسکی ۳۲ ساله با بایرن مونیخ باقی مانده و امسال دوباره شایعاتی در مورد احتمال انتقال رابرت لواندوفسکی به رئال مادرید مطرح شده است.

مرد سال جهان در لیست خرید رئال

نشریه آ.اس مدعی شد بایرن مونیخ در تابستان امسال می‌تواند اجازه فروش مهاجم خود به مبلغ ۵۲ میلیون پوند را صادر کند تا این‌گونه بخشی از خسارات ناشی از شیوع ویروس کرونا فراهم شود. رئال مادرید در تابستان امسال به دنبال جذب بازیکنانی مانند ارلینگ هالند یا کیلیان امباپه خواهد بود، اما خود فلورنتینو پرز نیز چندی قبل اعتراف کرد با شرایط مالی فعلی و البته منتفی شدن پروژه سوپرلیگ، امکان خرید چنین بازیکنان گران‌قیمتی حداقل در مقطع فعلی ممکن نخواهد بود و شاید رئال مادرید نتواند بازیکنان نظر خود را جذب بکند.

بدین ترتیب ممکن است رئال مادرید دوباره برای خرید لواندوفسکی اقدام بکند. پینی زاهاوی، مدیر برنامه این بازیکن به پیشنهادها برای انتقال لواندوفسکی گوش خواهد داد و خود او نیز در گذشته چندین بار به صورت تلویحی در مورد احتمال بازی کردن در پایتخت اسپانیا صحبت کرده است. با جدایی هانسی فلیک، رابرت لواندوفسکی بی میل نیست در اواخر دوران ورزشی خود بازی کردن در تیمی بزرگ خارج از بوندسلیگا را نیز تجربه بکند و ممکن است در هفته‌های پیش رو شاهد جدی تر شدن شایعات حضور این بازیکن در رئال مادرید باشیم.

این در حالی است که لواندوفسکی در گفت و گویی کوتاه با اشپورت بیلد در خصوص ناگلزمن گفت: «من یولین ناگلزمن را خیلی خوب نمی‌شناسم، اما چیزی که می‌توانم درباره او بگویم این است که او همیشه سطح تیم‌هایش را تا سطح غیرقابل تصوری بالا می‌برد. نمایش تیم‌های ناگلزمن همیشه بیش از حد انتظار بوده است و این موضوع ربطی به سطح کیفی یک بازیکن خاص ندارد». لواندوفسکی در ادامه درباره فلیک نیز گفت: «فلیک نه تنها یک سرمربی خوب، بلکه یک انسان فوق‌العاده‌ای نیز هست. ما با فلیک به افتخارات زیادی رسیدیم. بهترین زمان من در این باشگاه با فلیک سپری شد».

با این حال یکی از مقاطعی که رئال مادرید به خرید لواندوفسکی خیلی امیدوار بود، تابستان سال ۲۰۱۴ بود. رئال وعده دریافت پاداشی ۱۱ میلیون یورویی برای عقد قرارداد در تاریخ دهم فوریه سال ۲۰۱۵ را داده بود. همچنین رئال مادرید متعهد شده بود که همچون سایر بازیکنان این تیم حقوق هر فصل لواندوفسکی را در دو نوبت در تاریخ‌های دهم فوریه و دهم جولای هر سال مجموعاً به مبلغ ۸میلیون و ۶۰۹ هزار و ۵۹۰ یورو پرداخت کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.