مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی از ارائه خدمات قرآنی سمعی و بصری به زائران حریم قدسی رضوی همزمان با ایام شهادت مولای متقیان خبر داد.

ارائه خدمات قرآنی سمعی و بصری به زائران حرم مطهر رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مسعود میریان گفت: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و ایام شهادت مظلومانه مولای متقیان حضرت علی(ع) واحد سمعی بصری مرکز قرآن کریم، آلبوم‌هایی از مداحی های مختلف به مناسبت شهادت مولی الموحدین حضرت علی(ع) و آموزش قرآن کریم، تلاوت ‌های مجلسی قاریان ممتاز و بین المللی و همچنین ترتیل خوانی قرآن کریم توسط قاریان مختلف ایرانی و مصری را به علاقه مندان ارائه می دهد.

وی افزود: ارائه این خدمات در این ایام در دو نوبت ۹ الی ۱۲ و ۱۴ الی ۱۹ در محل واحد سمعی بصری حرم مطهر رضوی واقع در صحن جمهوری اسلام(دفتر اداره علوم قرآنی) انجام می شود.

مدیر مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی یادآور شد: علاقه مندان به محصولات فرهنگی مذهبی در ایام شهادت امام علی(ع) و ماه مبارک رمضان می توانند در ساعت های مذکور با مراجعه به این واحد قرآنی از طریق گوشی تلفن همراه و یا فلش مموری فایل های صوتی و تصویری مورد علاقه خود را دریافت کنند.

حجت الاسلام میریان اضافه کرد: واحد سمعی و بصری مرکز قرآن کریم آستان قدس رضوی در طول سال خدمات قرآنی همچون گردآوری و تنظیم آلبوم‌هایی از تلاوت قاریان ممتاز و بین المللی، نصب فایل‌های صوتی و آموزشی قرآن بر روی گوشی تلفن همراه زائران و همچنین معرفی سایت های قرآنی را به علاقه مندان ارائه می دهد.

منبع: آستان نیوز

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.