جلسه نوبت اول مجمع عمومی عادی شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت خراسان رضوی برای انتخاب اعضای هیات مدیره شرکت روز دوشنبه به علت نرسیدن به حد نصاب، تشکیل نشد و به نوبت دوم موکول شد.

مجمع شرکت سهام عدالت خراسان رضوی به حد نصاب نرسید

به گزارش قدس آنلاین، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی گفت: از مجموع سه میلیون و ۹۸۴ هزار و ۴۰۴ نفر از مشمولان سهام عدالت استان ۲ میلیون و ۷۱۶ هزار و ۲۰۴ نفر روش غیر مستقیم را انتخاب و تاکنون۶۲ درصد از این افراد در سامانه سجام ثبت نام کرده اند.

حسین امیررحیمی با اشاره به برگزاری انتخابات اعضای هیات مدیره شرکت سهام عدالت استان در جلسه نوبت اول مجمع عمومی عادی افزود: این انتخابات که امروز به صورت آنلاین بود به رغم حضور نمایندگان اداره کل امور اقتصادی و دارایی، استانداری، اتاق بازرگانی و اتاق تعاون در اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان به دلیل نرسیدن تعداد سهامداران به حد نصاب، برگزار نشد.

وی ادامه داد: از مجموع بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر سهامدار که در سامانه سجام تایید هویت شده‌اند کمتر از ۵۰ درصد حاضر شدند که جلسه به حد نصاب نرسید و جلسه مجمع در نوبت دوم با حضور هر تعداد از سهامداران قانونی بوده و برگزار خواهد شد.

مدیرکل امور اقتصادی و دارایی خراسان رضوی با بیان اینکه تفاوت روش مستقیم و غیرمستقیم تنها در ارتباط با نحوه مدیریت سهام است گفت: در روش مستقیم هم مدیریت و هم مالکیت از آن سهامدار است ولی در روش غیرمستقیم مالکیت همچنان در اختیار سهامدار، ولی مدیریت آن با شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان است.

وی افزود: کسانی که روش مستقیم را انتخاب نموده‌اند برای اینکه بتوانند در انتخاب اعضای هیات مدیره شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت استان شرکت نمایند و به فرد مورد نظر رای دهند باید در سامانه سجام ثبت‌نام نموده و همچنین احراز هویت شده باشند.

ارزش شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت حدود ۳۵۰ هزار میلیارد ریال است که رتبه اول را در  میان سایر شرکتها در خراسان رضوی دارد، این شرکت با نماد "وسرضوی" علاوه بر برخورداری از بیشترین سرمایه و دارایی دارای بیشترین تعداد سهامداران به تعداد بیش از  ۲ میلیون و ۷۱۶ هزار سهامدار است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.