Honor Tablet X۷ با صفحه نمایش ۸ اینچی و Helio P۲۲T SoC به صورت رسمی عرضه می‌شود.

تبلت کودک پسند جدید HONOR با صفحه نمایش ۸ اینچی عرضه می‌شود +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، بازار تبلت های Android در مقابل گوشی های هوشمند چندان جذاب نیست. در حالی که اپل با تجربه نرم افزاری و سخت افزاری مناسب iPad خود می درخشد، اندروید برای دستگاه های با اندازه بزرگ تا حدودی کمرنگ ظاهر می‌شود. به همین دلیل، چند شرکت برای توسعه بهره وری و جلب نظر کاربران برای این دستگاه از ویژگی های جدیدی استفاده کردند.

سامسونگ، لنوو و هوآوی برخی از شرکت‌هایی هستند که امروز در مورد پیشرفت تبلت های اندروید تلاش می کنند. در حال حاضر، آنر میراث شرکت مادر سابق خود را در این بخش خاص حفظ کرده است و این برند به تازگی تبلت جدیدی را با نام Honor Tablet X۷ معرفی کرده است.

اواخر سال گذشته، هوآوی تصمیم گرفت تا برند فرعی Honor خود را به یک شرکت چینی بفروشد تا در کار انجام شده بر روی Honor به عنوان یک برند صرفه جویی کند و همچنین منابع باقیمانده خود را در دستگاه های هوآوی متمرکز کند. Honor به عنوان یک برند جداگانه فاقد فشارهایی است که از سوی آمریکا مداوم هوآوی را دچار مشکلات می کرد، این برند می تواند راحت تر به کار خود ادامه دهد و در استفاده از فناوری های مربوط به ایالات متحده و معامله با شرکت های وابسته به ایالات متحده نیز آزاد است، Honor در حال حاضر دسته ای از گوشی های هوشمند جدید را به نمایش گذاشته است و Honor Tablet X۷ اولین تلاش آن در بازار تبلت ها به عنوان یک شرکت مستقل است.

مشخصات تبلت HONOR X۷

 تبلت Honor X۷ به وضوح یک تبلت اقتصادی است. در داخل دستگاه، یک پردازنده MediaTek Helio P۲۲T SoC همراه است که با ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی جفت می شود. البته امروزه این مقدار زیاد نیست، بنابراین آنر امکان را فراهم کرده است که تبلت را به یک اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی بیشتر تا ۵۱۲ گیگابایت مجهز کند.

تبلت X۷ از یک LCD  هشت اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ ۸۰۰ پیکسل با حالت E-Book برای جلوگیری از خستگی چشم در استفاده طولانی پشتیبانی می کند. این دستگاه دارای دو دوربین است، یک دوربین جلوی ۲ مگاپیکسلی برای تماس های ویدیویی و تصاویر سلفی، در پشت دستگاه هم، یک دوربین اصلی ۵ مگاپیکسلی با فوکوس خودکار قرار دارد.

علی رغم جذابیت اقتصادی دستگاه، این تبلت یک فریم فلزی با کیفیت را در این دستگاه استفاده کرده است که به جذاب تر شدن دستگاه کمک می کند، این دستگاه ۸.۵ میلی متر ضخامت و ۳۲۵ گرم وزن دارد. تبلت توسط یک باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی پشتیبانی می شود که از طریق پورت میکرو USB تا ۱۰ وات انرژی می گیرد و یک جک هدفون ۳.۵ میلی متری نیز وجود دارد که به شما امکان می دهد از طریق هدفون های سیمی به موسیقی گوش دهید. Honor Tablet X۷ دارای سیستم عامل Android ۱۰ مبتنی بر MagicUI ۴.۰ است. متأسفانه ما هیچ اطلاعاتی در مورد ارتقا possible احتمالی Android ۱۱ نداریم.

این تبلت به لطف برنامه های آموزشی و سایر ویژگی های کودک محور که دارد، کودک پسند است. در این اوضاع شیوع ویروس کرونا، بسیاری از کودکان به آموزش در خانه منتقل شده‌اند، بنابراین تقاضا برای دستگاه‌هایی مانند این تبلت در حال افزایش است.

قیمت و در دسترس بودن

Honor Tablet X۷ در سه نسخه به فروش می رسد، قیمت مدل Wi-Fi نیز (۱۴۰ دلار / ۱۱۵ یورو) است، یک مدل ۴G نیز وجود دارد که قیمت آن ( ۱۸۵دلار / ۱۵۵ یورو) است و سرانجام ما یک نسخه کودک پسند داریم که دارای یک کیف سیلیکونی بوده و قیمت آن (۱۵۵ دلار / ۱۳۰ یورو) است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.