بجنورد- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی از مردم روزه دار استان طی فراخوانی برای اقامه نماز عید سعید فطر دعوت بعمل آورد.

فراخوان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی برای اقامه نماز عید فطر

به گزارش قدس آنلاین، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی باصدور فراخوان عمومی از عموم مردم روزه دار و مومن خطه باب الرضا-گنجینه معرفتها برای اقامه نماز باشکوه عید سعید فطر همراه با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی دعوت بعمل آورد.

اَللّهُمَّ اَهْلَ الْکِبْرِیاَّءِ وَالْعَظَمَةِ وَاَهْلَ الْجُودِ وَالْجَبَرُوتِ وَاَهْلَ الْعَفْوِوَالرَّحْمَةِ

بسم الله الرحمن الرحیم

ستایش پروردگار بخشاینده و مهربان را که نعمت بی بدیل و مهرگستر خویش را در مبارک شبی بر اعظم اولاد آدم صلوات الله فروفرستاد تا جانمایه مستغفرین بالاسحار را در زلال رحمت و عشق و مهربانی فرو شوید و در ترنم زیبای استجابت دعا در زمره"... فادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی" درآیند.

میهمانان ماه وصل و پارسایان و سحرخیزان عبادالرحمان می روند در رستاخیز بهار جانها؛ عظمت و جبروت رب الارباب را در تذکره کبریایی باعطر زیبای تحمید و صفای عبودیت و اخلاص؛  نجوا کنند و هم ندا با ملائک بهترین مقدراتی که بر محمد صلوات الله وآلش تقدیر شده را مسئلت کنند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با آرزوی بهره مندی از فیوضات بی بدیل شهرالله الاکبر؛ ضمن تبریک پیشاپیش حلول ماه شوال ، از عموم مردم مؤمن، روزه‌دار و متدیّن خراسان شمالی دعوت می کند تا با همراه داشتن مهر، سجاده و زیر انداز  در نماز معنوی و باشکوه عید سعید فطر که در تمامی مساجد و مصلی های سطح استان و با رعایت کامل تمامی دستورالعمل های بهداشتی برگزار خواهد شد شرکت فرمایند.

ضمنا یادآور می گردد؛ اقامه نماز عید سعید فطر مرکز استان در مصلی امام خمینی ره( محوطه باز مصلی) رأس ساعت ۰۷:۰۰ صبح و به امامت نماینده معزز ولی فقیه و امام جمعه محترم بجنورد اقامه خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان شمالی-رمضان المبارک ۱۴۴۲

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.