سری Samsung Galaxy Z Flip دارای یک نشان تجاری مرتبط با قلم است.

گوشی تاشو "Samsung Galaxy Z Flip" احتمالاً با قلم عرضه می‌شود

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، سامسونگ الکترونیکس در تاریخ ۶ مه ۲۰۲۱ به اتحادیه اروپا برای نشان تجاری Z Flip مراجعه کرد. این برنامه در طبقه بندی دسته ۹ قرار دارد و در توضیحات آن "گوشی های هوشمند، تبلت‌ها، محافظ‌ها، قلم‌های الکترونیکی و قلم خازنی" آمده است. همانطور که همه می دانیم، به احتمال زیاد مدل بعدی از سری Samsung Galaxy Z Flip Galaxy Z Flip ۳ خواهد بود و انتظار می‌رود این گوشی هوشمند تاشو در اواخر سال جاری عرضه شود. علاوه بر این، سامسونگ Galaxy Z Flip۳ و Galaxy Z Fold۳ دارای گواهینامه ۳C هستند. از گواهینامه می‌شود فهمید که احتمالا Samsung Galaxy Fold ۳ از قلم S Pen پشتیبانی می‌کند.

با این حال، تاکنون گزارشی مبنی بر پشتیبانی سامسونگ Galaxy Z Flip ۳ از S Pen نیز ارائه نشده است. البته مدت اعتبار علائم تجاری اتحادیه اروپا می‌تواند تا ده سال باشد. بنابراین می‌توان حدس زد که گوشی‌های هوشمند آینده Galaxy Flip از ویژگی S Pen پشتیبانی خواهند کرد و این در صورتی است که Samsung Galaxy Flip ۳ آینده احتمالا از این ویژگی پشتیبانی نمی‌کند.

گمانه زنی‌های Samsung Galaxy Z Flip ۳

طبق گمانه زنی ها گلکسی فلیپ ۳ از نظر طراحی تفاوت چندانی با مدل قبلی ندارد و طراحی نسل قبلی را ادامه خواهد داد. با این حال، این گوشی هوشمند با صفحه نمایش ۶.۷ اینچی AMOLED دینامیکی همراه است که از نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می کند. ما همچنین انتظار داریم که اندازه صفحه نمایش خارجی افزایش یابد، بنابراین اندازه آن از ۲.۲ به ۳.۳ اینچ افزایش می‌یابد. راس یانگ، بنیانگذار شرکت های تحقیقاتی Display Supply Chain Consultants و DisplaySearch، گفت که صفحه نمایش خارجی کوچکتر از Motorola Razr ۲.۷ اینچ خواهد بود.

این دستگاه طراحی حفره ای در مرکزی را حفظ خواهد کرد، با این حال دیافراگم دوربین کمتر بوده و نسبت صفحه نمایش به بدنه بیشتر است و علاوه بر این، حاشیه‌های این مدل جدید نازک‌ترند. این گوشی هوشمند از شیشه فوق العاده نازک  UTG جدیدی بهره مند خواهد شد که دوام گوشی هوشمند را افزایش می دهد.

در داخل این دستگاه، گوشی هوشمند از پردازنده قدرتمند Snapdragon ۸۸۸ استفاده می کند، این تراشه می تواند یک تجربه خروجی با عملکرد عالی را به ارمغان بیاورد. در بخش دوربین، این دستگاه با یک سنسور دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی در پشت عرضه می‌شود، همچنین از یک باتری داخلی ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده می شود که باید از شارژ بی سیم پشتیبانی کند و این گوشی هوشمند امسال اولین دستگاه تاشو سامسونگ خواهد بود.

در مورد تاریخ راه اندازی این دستگاه، گزارش هایی مبنی بر ورود آن در ماه آگوست وجود دارد. این گزارش ادعا می کند که دستگاه های Samsung Galaxy Fold ۳ و گوشی هوشمند مقرون به صرفه Samsung Galaxy S۲۱ FE وارد بازار خواهد شد. برای اینکه Galaxy Z Flip اولین گوشی تاشو سامسونگ در سال باشد، قبل از Samsung Galaxy Fold ۳ معرفی خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.