استاندار خراسان رضوی در پی وقوع حادثه خونین تروریستی حمله به مدرسه دخترانه سیدالشهداء (ع) کابل پیام تسلیتی صادر و این اقدام را محکوم کرد.

استاندار خراسان رضوی حادثه تروریستی کابل را محکوم کرد

به گزارش قدس آنلاین، محمد صادق معتمدیان در این پیام آورده است: وقوع حمله تروریستی و وحشیانه به مدرسه دخترانه سیدالشهداء علیه السلام در کابل که منجر به شهادت و مجروح شدن ده‌ها دانش‌آموز بی‌دفاع گردید قلب همه مسلمانان را جریحه‌دار کرد.

وی افزود: قتل عام کودکان مسلمان، کار جنایتکارانی است که با حمایت کشورهای حامی تروریسم و دشمنان اسلام دست به چنین فجایع هولناکی می‌زنند.

معتمدیان اظهار کرد: اینجانب ضمن محکوم نمودن این اقدام کوردلانه گروه‌های تروریستی، مراتب تسلیت و تعزیت خود را به مردم شریف افغانستان اعلام و از درگاه خداوند متعال صبر و شکیبایی برای بازماندگان این عزیزان مسالت دارم. امید است ملت بزرگ و فرهیخته افغانستان دیگر شاهد چنین حوادث تلخی نباشند.

روز شنبه هفته جاری تروریست ها با یک خودرو بمب گذاری شده مدرسه سیدالشهدای دشت برجی در منطقه کوه چهل دختران کابل را هدف حمله قرار دادند که بر اثر آن ۶۳ تن کشته و بیش از ۱۵۰ تن دیگر زخمی شدند و پیکر قربانیان روز یکشنبه در آیینی در کابل به خاک سپرده شد.

مدرسه دخترانه سیدالشهدا سومین مرکز آموزشی در غرب کابل است که دانش‌آموزان آن به صورت گروهی کشته می شوند.

منبع: ایرنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.